VikinGz Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Jeg syns shg er fin shop, men støtter ikke visa for norske brukere... går du inn på den danske sia, så er det visa og master card... lurer på hvorfor de ikke har det for norske brukere... Lenke til kommentar
abrj Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Husk at det koster en god del å ha samarbeid med VISA/Mastercard/BBS, og det vil også kreve en del ekstraarbeid for SHG. Men jeg kan være enig i at det er dårlig da. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 SHG har bare vært på det norske markedet en stund og såvidt jeg har forstått så må de ha butikken kjørende en viss tid før de kan ha slike muligheter.. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 SHG har bare vært på det norske markedet en stund og såvidt jeg har forstått så må de ha butikken kjørende en viss tid før de kan ha slike muligheter.. 6143778[/snapback] Tror ikke det er noe slags "tidsgrense" for å bli VISA/mastercard brukersted. Men det tar sikkert litt tid å implementere det, hvis de i det hele tatt vil ha det. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Det er nok null problem for de å legge til VISA/Mastercard for norske brukere. Det eneste de trenger er å "oppgradere" kontoen sin hos betalingsleverandøren med norsk valuta. Problemet er nok at en skremmende stor del av hver eneste transaksjon går til betalingsleverandør og kortselskaper. Det enkleste og klart mest lønnsomme for de er derfor å sende det i oppkrav. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå