alexkl Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 får ikke de transistorene rundt noe kjøling? Du burde så absoulutt kjøpe minnekjøling. BTW, er det et 7900gt du har modda?Tatt sjangser? Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Sjanser, ja! Du blir nervøs av å gå løs med dremel på kortet.. *dremelmeddrill* Hvor finner jeg minnekjøling? Trenger vel termisk lim og nogenlunde like kjøleribber også.. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Sjanser, ja! Du blir nervøs av å gå løs med dremel på kortet.. *dremelmeddrill* Hvor finner jeg minnekjøling? Trenger vel termisk lim og nogenlunde like kjøleribber også.. 6240020[/snapback] De her kan jo funke: RAM kjølere og Termisk LIM ! Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Kommer ikke de RAM kjølerene ferdig med lim på? Bare river av beskytteren? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Ja, en termisk pute med lim. Akkurat som på f.eks. Revoltecs minnekjølere til vanlige minnebrikker. Du river bare av beskyttelsesplasten og festern på! Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Ja de har lim når de kommer fra butikken, trenger ikke kjøpe termisk lim hvis du ikke er veldig kresen. Den ene minne-kjølern min falt av en periode, men bare trykka litt godt så satt den.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå