12Anonym12 Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Hadde et litt varmt skjermkort så lagde en kjølings måte Lenke til kommentar
mossing91 Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Hadde et litt varmt skjermkort så lagde en kjølings måte Fin den! Lite HK da Går ikke for meg fordi jeg ikke har stort nok kab, eller FOR stort HK:P Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Bruk strips i stede for teip du:P Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 av det lille jeg så, så det ut til og være ganske rotete Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Bruker en lignende løsning på mitt skjermkort Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Grei løsning det der, men det går jo bare hvis du har m-atx hk da Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Blir jo veldig lite luftgjennomstrømning da.. Eller? Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 Hehe, blir bra kjøling ja, Glemte å ta bildet før jeg satt på den vifta men jeg tok noen etter på ^ Her ser dere at prosessoren er veldig varm men etter jeg gjorde om litt og satte på en del vifter så ble prosessoren slik : Og du ser også at skjermkortet har en grei temperatur Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Hvilken av temeraturene er hva? Bruk heller everest home, det er mye mer pålitelig (altså mer korrekte temps) og det hviser bla hvilken temp som er hva Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) Bruker en lignende løsning på mitt skjermkorthttp://img60.imageshack.us/img60/2936/im0033199lp.jpg 6145498[/snapback] Hvorfor skal han det? Denne løsningen er mist like bra. Dessuten gir denne løsningen bedre luftsirkulasjon i kabinettet en din. Edit - leste feil her, denne kommentaren er feil. Blir jo veldig lite luftgjennomstrømning da.. Eller? 6145984[/snapback] Lite luftsirkulasjon, hvorfor? Vifta blåser luften som taes inn fra fronten videre inn i kabinettet. Hvilken av temeraturene er hva? Bruk heller everest home, det er mye mer pålitelig (altså mer korrekte temps) og det hviser bla hvilken temp som er hva 6146077[/snapback] For meg så er det stikk motsatt. Jeg har to harddisker, på den ene harddisken har jeg to partisjoner. Everest pro klarer faktisk å vise to temps på hver partisjon, noe som blir helt feil. Endret 21. mai 2006 av NorthGarden Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 Hvilken av temeraturene er hva? Du ser vel det. når jeg sier at prosessoren er veldig varm så ser du en flamme på bildet da sier det seg selv vell Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Hvorfor skal han det? Denne løsningen er mist like bra. Dessuten gir denne løsningen bedre luftsirkulasjon i kabinettet en din. Erhm.. sur vi er i dag da bare viste bilde av min lignende løsning.. aldri sakt at han skal ha det sånn, bare at jeg har nesten likens med bare viften under.. sorry da.. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Uff - må bare unnskylde. Leste helt feil. Mente det stod at han heller burde bruke en løsning som din. Ble bare litt irritert da hans er minst like bra som din, men, jeg leste som sagt feil Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Uff - må bare unnskylde. Leste helt feil. Mente det stod at han heller burde bruke en løsning som din. Ble bare litt irritert da hans er minst like bra som din, men, jeg leste som sagt feil 6146203[/snapback] no problem.. men skikkelig off topic, snart ferdig med 17 mai filmen? du fikk sangen for lenge siden Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Blir jo veldig lite luftgjennomstrømning da.. Eller? 6145984[/snapback] Lite luftsirkulasjon, hvorfor? Vifta blåser luften som taes inn fra fronten videre inn i kabinettet. Neida, det var bare et spørsmål.. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Jeg skiftet kjøleribba på GPU i går.. Tor en gammel alu-blokk, borret høl, oppdaget at skruehullene i skjermkortet er alt for små, borret hull i skjermkortet, slengte på blokka og nøt stillheten med passiv kjøler Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Jeg skiftet kjøleribba på GPU i går.. Tor en gammel alu-blokk, borret høl, oppdaget at skruehullene i skjermkortet er alt for små, borret hull i skjermkortet, slengte på blokka og nøt stillheten med passiv kjøler 6155816[/snapback] så fin ut den da:) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Så absolutt grei ut den passive kjølern der. Men hvilket grafikkort er det snakk om, og har du noen temps på det? Lenke til kommentar
aGal Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Her er min løsning på GPU kjøle MOD ! Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Så absolutt grei ut den passive kjølern der. Men hvilket grafikkort er det snakk om, og har du noen temps på det? 6175564[/snapback] Temps? *sjekke* 38idle og.... *vente på stresstest* 44load Uten kabbisvifta (står va. 20 cm unna..) Samme idle, men.. *vente mer* Load: 53 (!) For å si det sånn: kabbisvifta hjelper.. Men den er i og for seg en latskapsmod. jeg borra litt for små hull i ribba og tvang skruene inni. Tror ikke jeg får den løs igjen for å si det sånn.. GPU: litt klokket Club3d 7900GT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå