Gå til innhold

isbit i flammer

Anbefalte innlegg

kom på ideen å brenne is når jeg våknet i dag og tenkte at jeg måtte prøve det. så prøvde jeg da, men ble ikke helt som jeg ville at det skulle bli. jeg ville at selve isbiten skulle brenne, men det var ikke så lett å få til, pluss at jeg måtte skyte med lang lukker som gjorde det vanskelig å få alt i fokus.

uansett, her er bildet :)

post-69830-1148161139_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva om du fryser bensin til en isbit? Trengs vel noe litt kraftigere enn fryserommet i kjøleskapet kanskje...

Så et manipulert bilde av dette en gang. Om jeg ikke husker helt feil var det i ei leksebok vi fikk på vidregående. Ei dame som holdt en isbit i flammer med kinapinner. Var trangen til å fryse bensin startet hos meg :p

Lenke til kommentar
Hva om du fryser bensin til en isbit? Trengs vel noe litt kraftigere enn fryserommet i kjøleskapet kanskje...

6145304[/snapback]

Bensin har et frysepunkt på under -100'C, så det ville blitt vanskelig ja. :p

Men jeg liker bildet. Fine farger selv om selve komposisjonen feilet litt. Hva med å prøve en sånn isbit som man får på cafèer med "hull" inni. Altså formet som et lite shotsglass eller skål. Så kan man helle litt kald trøndersk styrkedrikk oppi uten å søle for mye utenfor isbiten, fyre på og knipse.

Evt. bruke noe annet som gir mer gulfarget flamme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...