suke Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: Ja, helst veldig god -GPRS: ja. -EDGE: trengs ikke -Email klient: trengs ikke Form: -Klapp/"vanlig"/alternativ: Men skulle gjerne ha klapp -Vekt: lett og liten, lekker stil -"Støt/sprut/støv-sikker": Ja, skulle være fint. eller i alle fall noe som ikke går i stykker første gang den detter Skjerm: Fargeskjerm. -Størrelse på skjerm: vil gjerne ha skarpe bildet -Touchscreen: nei Pris: Jeg har mellom 0 og 2500 kroner til rådighet. (Skriv en øvre og nedre prisgrense). Med abonnementsbinding): nei Diverse -Merke: tenker på Nokia klapp eller SE -Kamera: ja -Videokamera: Ja,men trengs ikke. -Symbian: trengs ikke -Infrarød port: trengs ikke -Blåtann (Bluetooth): trengs ikke. -Internminne: 11+ -Minnekort?:ikke nødvendigvis -MP3: nei. -Radio:Ja, men trengs ikke. -UMTS: nei -Triband: Ja, veldig viktig -wLAN: nei, trengs ikke - Mulighet for GPS: -Batterilevetid: Viktig -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Mest SMS, litt ringing. god kalender og kontaktliste viktig. også vekkeklokke, unit converter. trenger nok minne slik at jeg ikke må slette SMSer hele tiden. Trenger ikke plass til så mange bilder, men vet ikke om 4 MB (Nokia 6101) er nok... Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Jeg har bare gode erfaringer med Sony Ericsson, og har bl.a. hatt K700i. Ser at du ikke krever så mye av telefonen, men Elkjop har K750i til kr 2498,- på nettbutikken sin. Du finner sikkert billigere enn det også. Lenke til kommentar
TkOcBy Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Nokia 6131 er helt råå,,, www.nokia.no/phones/6131 Lenke til kommentar
NorthTalk Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Enig med deg på den tkocby. 6131 er en bra telefon til en rimelig penge. 16,9 mil på hoved skjermen og 262k på ytterskjermen, + at den har veldig god utgangseffekt til musikk.. Lenke til kommentar
mental__ Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Enig med deg på den tkocby. 6131 er en bra telefon til en rimelig penge. 16,9 mil på hoved skjermen og 262k på ytterskjermen, + at den har veldig god utgangseffekt til musikk.. 6159465[/snapback] Har den 3,5mm utgang til lyd? Lenke til kommentar
suke Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 Jeg har tenkt å kjøpe Nokia 6131. Et spørsmål: Bildene på mpx av den svart modellen viser et sølv tastatur men bilder fra Nokia.no og ander nettsider viser svart tastaturet. Hvordan kan det forklares? Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Jeg har tenkt å kjøpe Nokia 6131. Et spørsmål: Bildene på mpx av den svart modellen viser et sølv tastatur men bilder fra Nokia.no og ander nettsider viser svart tastaturet. Hvordan kan det forklares? 6185816[/snapback] Med tanke på at du vil ha klar skjerm og god kalender, er Nokia 6131 det beste valget. 240 x 320 bildepunkter innenfor 2,2 tommer gir et svært skarpt og godt bilde! Nokia har i tillegg alltid hatt oversiktlige og enkle kalendere på mobilene sine. Jeg tror jeg må skuffe deg med at SMS-minne allerede er avgrenset til kanskje 150-200 meldinger. De fleste (alle?) Nokia-telefoner pleier ha ha en slik begrensing... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå