_Nitro_ Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 I menyen på XBOX'en min (der du kommer når du ikke har plate i), så er det "støy".. Men om du skrur opp lyden, og hører etter, så hører du stemmer.. Høres litt ut som en diffus metallis Sci-Fi stemme.. nesten som slik pc'er snakker i Sci-Fi filmer... Kan høres ut som koordinater eller noe slkt... Noen som vet hva han sier?? Ble jævla nysjerrig akurat nå.... (Er det slik på X360 også?) Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Nei er ikke bakrunds lyd på 360 Lenke til kommentar
teekej Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Litt alla Davinci koden bare i spillverden! Lenke til kommentar
_Nitro_ Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 Hehe, ganske sykt. Håpet noen kansje har hørt det før meg og funnet ut hva som ble sagt. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 jeg leste på en cheat side at de sier "Thank you". etter det så ble jeg litt redd for å ha lyden for høyt... CREEPY. LINK! se litt lenger ned på siden Lenke til kommentar
_Nitro_ Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 Hear voices When the dash is started, leave it alone for a short time. The screen will eventually get dark, and you will begin to hear sounds. One of these is an electronic voice. Ganske sykt.. Kryssboksen snakke t mæ Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Hvis du har scart i tv og f.eks tuner, video eller annet i samme tv, så kan lyd "lekke" ut scartinngangene. Prøv å skru av alt av tunere og video/dvdspillere. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 det har ikke noe med det å gjøre, for jeg har hørt "Thank You" på en TV jeg bare hadde Xbox'n min på, og det var ikke gjennom scart Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Nå synes jeg denne tråden burde bli stengt snart... Scary shit dette her.. Sikkert lagt inn av aliens og denslags.. Dette er sånt vi burde late som ikke finnes.. Driter på meg her vøtt.. Glad ikke 360 har sånt.. Og jeg tør faen ikke å høre etter heller.. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 når jeg kjøpte meg Xbox før første gang, så hørte jeg stemmer.... jeg ble livredd å begynte å tro at jeg var schizofren. men jeg fant ut at det var Xbox'en... etter det har jeg ikke vært så mye på Xbox Dashboard... jeg er også glad det ikke er på Xbox 360 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 når jeg kjøpte meg Xbox før første gang, så hørte jeg stemmer.... jeg ble livredd å begynte å tro at jeg var schizofren. 6153177[/snapback] Samme her, trodde jeg virkelig hadde blitt gal :!: Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 en fin taktik for å holde små brødre/søstrer borte fra ditt rom... funker alltid på lillebrøren min Lenke til kommentar
AmdTommy Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 jeg leste på en cheat side at de sier "Thank you". etter det så ble jeg litt redd for å ha lyden for høyt... CREEPY. LINK! se litt lenger ned på siden 6146177[/snapback] når jeg trykka på den sia ble jeg spamma med masse drit å nod 32 kom med alert.. ikke post sånne søppel linker er du snill Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 ehm... da er det PC'en din som er litt rar, for jeg merker det ikke med Opera eller IE.... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 ehm... da er det PC'en din som er litt rar, for jeg merker det ikke med Opera eller IE.... 6164412[/snapback] Jeg merka heller ikke noe, han som klager passer ikke godt nok på pcen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå