beji Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) Heisann, har nå hatt W800i siden 24,12,05 og nå er jeg drit lei av den, mest fordi den har samme meny som min forrige telefon T630. Nå vil jeg ha en ny telefon som ikke har samme kjedelige menyen som SE Jeg har sett litt på Samsung sin D820 som er ganske så sexy!! , Motorola Razr V3x, LG KG800 og Benq-Siemens EF81 Noen som har noen andre gode alternativer?? Hadde egentlig tenkt å vente på K800 men den ser jo ut til å ha samme gamle kjedelige menyen Hva skal jeg kjøpe?? Vil ha en telf som er ok funksjonsmessig greit kamera og blåtann og en grei mp3 spiller.... og så må være fin, tynn og sexy hehe Endret 20. mai 2006 av beji Lenke til kommentar
jo-kris Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Begynte å lure litt når jeg så på topicen din: Drit lei av W800 MÅ ha ny telt HJELP! Tenkte hvorfor i H***** må han ha nytt telt? Men skjønte jo etterhvert :-) Personlig så ville jeg vurdert NOKIA N80, er det det den heter tru... Amobils test: http://www.amobil.no/tester/mobiltester/no...5874/konklusjon Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Har du penger nok, så kan du også vurdere Nokia N90 Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) Nå vil jeg ha en ny telefon som ikke har samme kjedelige menyen som SEJeg har sett litt på Samsung sin D820 som er ganske så sexy!! , Motorola Razr V3x, LG KG800 og Benq-Siemens EF81 6142408[/snapback] Ehh, Motorola, LG og Samsung har tusen ganger mer kjedelige menyer enn din W800i. Og EF81 ser lekker ut, men er treig! Bare lest Amobils test. Hadde egentlig tenkt å vente på K800 men den ser jo ut til å ha samme gamle kjedelige menyen 6142408[/snapback] På tegnebordet hadde K800i nye UI, men dette skjedde dessverre ikke. Den har dog fått flere endringer i menysystemet og er ikke helt lik K750i/W800i. Om du skal ha en telefon med bra kamera, blåtann (K800i har BT v2.0 og A2DP) og grei MP3-spiller høres K800i ut som telefonen din. ... og så må være fin, tynn og sexy hehe 6142408[/snapback] K800i er ikke akkurat slim. Om den i tillegg skal være dette er eneste forslaget mitt BenQ-Siemens Q-fi EF71. Denne har (på papiret) samme kamera som din W800i, blåtann og siden den er merket Q-fi skal MP3-spilleren være veldig god. Kan dessverre ikke gå god for denne telefonen for kjenner ikke til mer enn utseende og specs. Har du penger nok, så kan du også vurdere Nokia N90 6145361[/snapback] Har du penger og ønsker å vise det kjøper du en Nokia N90. Har du derimot lyst på en telefon som får plass i lomma og har bedre kamera enn telefonen du i dag har (ja, veldig mange mener kamera til K750i/E800i er bedre enn N90s!) ligger du unna. Btw, K800i er ventet i butikken i løpet av tre uker, prisen ligger mellom 3500 og 4000. Q-fi EF71 er ventet i september og pris er enda ikke bestemt. Endret 21. mai 2006 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Har du penger nok, så kan du også vurdere Nokia N90 6145361[/snapback] Har du penger og ønsker å vise det kjøper du en Nokia N90. Har du derimot lyst på en telefon som får plass i lomma og har bedre kamera enn telefonen du i dag har (ja, veldig mange mener kamera til K750i/E800i er bedre enn N90s!) ligger du unna. 6145890[/snapback] Selv om kameraet er det beste på markedet i dag, hadde vi trodd at det var enda bedre enn det faktisk er, så mye som Nokia har skrytt av det på forhånd. Sett i forhold til pris kan du få mer bildekvalitet for pengene med andre modeller. Skjermen til N90 har på sin side ingen konkurrenter, og står meget godt til kameraet. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Selv om kameraet er det beste på markedet i dag, hadde vi trodd at det var enda bedre enn det faktisk er, så mye som Nokia har skrytt av det på forhånd. Sett i forhold til pris kan du få mer bildekvalitet for pengene med andre modeller. Skjermen til N90 har på sin side ingen konkurrenter, og står meget godt til kameraet. 6146007[/snapback] We can't do anything but announce the winner - Sony Ericsson W800, respectively K750. Nokia N90 creates simply lower quality pictures which could be seen in the samples above.Kan lese hele testen med bilder her. N90 har flere innstillingsmuligheter, men på det ferdige bildet er K750i/W800i bedre. Å si beji bør kjøpe N90 fremfor K800i blir ihvertfall bare tull. Hadde du nemlig tatt utgangspunkti hva han spør etter er N90 så langt unna du kommer. Lenke til kommentar
beji Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 Min mening om Nokia N90 er at det er ett stort stygt slagvåpen som jeg aldri kunne finne på å dytte ned i lomma mi!!! Den er jo stor og stygg og ikke spesielt bra.... Da må det vel heller bli Nokia N73 eller K800...... Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Da må det vel heller bli Nokia N73 eller K800...... 6146798[/snapback] Tror det er et lurt valg. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Har du penger nok, så kan du også vurdere Nokia N90 6145361[/snapback] Har du penger og ønsker å vise det kjøper du en Nokia N90. Har du derimot lyst på en telefon som får plass i lomma og har bedre kamera enn telefonen du i dag har (ja, veldig mange mener kamera til K750i/E800i er bedre enn N90s!) ligger du unna. 6145890[/snapback] Selv om kameraet er det beste på markedet i dag, hadde vi trodd at det var enda bedre enn det faktisk er, så mye som Nokia har skrytt av det på forhånd. Sett i forhold til pris kan du få mer bildekvalitet for pengene med andre modeller. Skjermen til N90 har på sin side ingen konkurrenter, og står meget godt til kameraet. 6146007[/snapback] Ser ut som om Amobil nå er enig med meg. Hva kan så forsvare størrelsen? Kameraet? Neppe. Nokia slo skikkelig på stortromma da de brisket seg med Carl Zeiss og hele to megapikslers oppløsning. Bare synd at Sony Ericssons K750, som allerede hadde vært i butkken en stund, i følge flere mobiltestere gav bedre bilder. Lenke til kommentar
constance Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) Noen få anmeldelser som kan hjelpe deg: BENQ-SIEMENS EF81 http://www.mobile-review.com/review/benq-s...s-ef81-en.shtml BENQ-SIEMENS EL71 http://www.mobile-review.com/review/benq-s...s-el71-en.shtml LG CHOCOLATE http://www.mobile-review.com/review/lg-kg800-en.shtml SE W850i http://www.mobile-review.com/review/sonyer...n-w850-en.shtml (Dessverre samme menysystem her) Du kan også sjekke gsmarena.com. Det er en del anmeldelser der og. Håper det hjelper. Etter min mening er det dumt å bare lese en test/review og tro at en telefon er dårlig fordi den som anmeldte den syntes det. Det er fornuftigere å utforske litt før man trekker sine egne konklusjoner. Endret 30. mai 2006 av constance Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå