Breivik. Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Heisann. Noen som har noen erfaringer med Nutrilett Intesiv? Vurdere å gå noen uker på den kuren. Takker for alle innspill. Mvh Jan Erik Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Shakene, sant? Jeg innbiller meg fra min verste slanking at nutrilet-greiene faktisk inneholder ganske mange kalorier... Men det er kanskje tryggest, siden de skal være måltidsERSTATTERE... Klarer du å følge dietten, så går du nok ned... Lenke til kommentar
Breivik. Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 Inneholder 666 kalorier dersom du spiser det tilrådde antall poser pr dag. 666 kalorier er jo ingenting ved tanke på at det er måltidserstattere. Så jeg vet at jeg kommer til å gå ned i vekt, men bare lurte på om noen hadde noen erfaringer med det? Som for eksempel for mange kilo de gikk ned etter så og så lang tid, og hvordan det smakte, om det "dempet" søtsug og du ble mett på det. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Jøss, såpass lite? Det er jo ikke anbefalt av leger med så lavt kaloriinntak... Trodde Nutrilett basserte seg på at du fikk i deg 1000, nærmere 1500 kcal under dietten... Jeg har en spiseforstyrrelse, og har ofte vært langt under 500 kcal per dag også. Ingen slanke-greier anbefaler vel under 1000 kcal/dagen... Men noen av oss, med fucked forbrenning, trenger under 1000 for å gå ned... Lenke til kommentar
Breivik. Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 Har rimelig dårlig forbrenning jeg også føler jeg. Så derfor er det verdt forsøket. Begynner i morgen tenker jeg Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Har rimelig dårlig forbrenning jeg også føler jeg. Så derfor er det verdt forsøket. Begynner i morgen tenker jeg 6151740[/snapback] Det er egentlig ikke en godkjent unnskyldning overfor leger... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Det finnes skrekk eksempel på de som har gått ned til et energiinntak under 1000 kcal/dag. Slike ekstreme dietter skal bare gjennomføres sammen med leger, og bare av de som har veldig stor overvekt. http://www.iform.no/pub/art.php?id=321 Som et lite innskudd i diskusjonen.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Nettopp, noe sånt jeg mente. Lenke til kommentar
Breivik. Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 hmm, men hva om jeg bytter litt på det? At jeg spiser for ca 2000 kcal ene dagen, og nutrilett andre dagen. Bruke nutrilett annenhverdag med andre ord. Vil det forsatt ødelegge forbrenningen? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 hmm, men hva om jeg bytter litt på det? At jeg spiser for ca 2000 kcal ene dagen, og nutrilett andre dagen. Bruke nutrilett annenhverdag med andre ord. Vil det forsatt ødelegge forbrenningen? 6151834[/snapback] Tror jeg absolutt. Hørt om jo-jo-slanking? Lenke til kommentar
Breivik. Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 Jojo slanking etter hva jeg har erfart når du spiser lite i flere uker, før du begynner å spise mye igjen, noe som gjør at du legger på deg i rekordfart. Nå tenker jeg på å spise normalt annehver dag, og nutrilett annenhver dag. Skulle jo tro at dette ville forhindre kroppens i å gå i "sparemodus". Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Ikke overbevist, tror kroppen havner delvis i sparebluss likevel. Det er kanskje riktig at jojo-slanking ikke er riktig begrep, men tror nok likevel ikke opplegget med mat/nutrilett annen hver dag vil fungere særlig godt. Lenke til kommentar
Breivik. Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 Hmm, nettopp. Har nett lest denne artikkelen: http://www.iform.no/pub/art.php?id=340 . Der står det at fettforbrenningen din blir ødelagt etter dietter, og at musklene forsvinner. Vil denne tilstanden vare livet ut, eller er det bare å sørge for å trene vekter mens du slanker deg? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Fettforbrenningen kan nok normaliseres, men muskelmasse vil jo forsvinne når du slanker deg. Å trene styrke under slankingen HJELPER nok, men er samtidig ingen fullgod løsning. Tviler på at du kan unngå muskeltap helt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå