Gå til innhold

Hva synes dere? (skjermkort)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tja, BF2 vil nok gå til nød.  Men det også i 640x480.    Han har vel et begrenset budsjett, så noe bedre er vel utelukket med mindre han venter og sparer opp penger da.

6142284[/snapback]

Vel når han hadde et geforce4 MX 420 64Mb fra før så regner jeg med at det er 256mb RAM i maskina hans (til nød 512) og da sliter han med BF2 punktum!

(og utropstegn)

Lenke til kommentar
Vel, har en P4-2.4 med 512MB og 6200-kort stående (dette jeg har testet på) og BF2 var ikke helt ubrukelig.  Om man skrur ned texturestørrelsen vil jo spillet ta mindre minne.  Men nå spiller jeg aldri selv BF2 på den maskinen da, hehe.

6142469[/snapback]

spillte du online? det er jo hele poenget med bf2 og da krever det enda mer ram!

Lenke til kommentar
Vel, har en P4-2.4 med 512MB og 6200-kort stående (dette jeg har testet på) og BF2 var ikke helt ubrukelig.  Om man skrur ned texturestørrelsen vil jo spillet ta mindre minne.  Men nå spiller jeg aldri selv BF2 på den maskinen da, hehe.

6142469[/snapback]

spillte du online? det er jo hele poenget med bf2 og da krever det enda mer ram!

6142555[/snapback]

Kan godt være det. Testa ikke online, så godt mulig det vil hoste litt da. :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...