santana89 Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Skal spille spill så får jeg en blå skjerm... Jeg har nyeste driverne, ganske bra grafikk kort for de spillene(6600GT) og har ikke defektet ram. har testet det før. vet dere hva dette kan være? kameratn min funker det til og han har dårligere grafikk kort, og oppdaterer aldri driverne Lenke til kommentar
odd2k Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Hvilke(t) spill? Hva er cpu/gpu temperatur på under load? Skjer dette umiddelbart, eller må du spille en stund først? Lenke til kommentar
santana89 Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 Commandos 2, CPU: 38'c, GPU: 59'c. Umiddelbart. dette skjer da ikke til mer krevende spill Lenke til kommentar
Zink Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Skal spille spill så får jeg en blå skjerm... Skulle gjerne visst hva som står i stop-meldingen. Lenke til kommentar
villkort Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Er det sånn Physical Memory Dump eller no?? Det har noe med ramen og gjøre....tror det kan slåes av i BIOS men ikke gjør noe før du er helt sikkert....det kan være at du angrer deg i ettertid Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Hei! Kan du liste opp all maskinvare? Sjekk pcen for virus og spyware. Kjør kanskje Windows Update. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
santana89 Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) grafikk kort: 6600GT 128 mb CPU: AMD Athlon 64 3200+ 2,0 ghz Ram: 1gb Resten vet jeg faktisk ikke. ganske nytt hovedkort Ingen virus på PC'en, oppdaterer windows hele tia. *heller ingen spyware* Det har noe med rammen tror jeg ja. men har skjekket med Memtest før, og den er helt i orden. men alle andre spill funker da kjempegreit. som mer krevende spill som WoW, HL2, Fear, Dreamfall...men commandos 2, neida:P Endret 21. mai 2006 av santana89 Lenke til kommentar
odd2k Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Høres heller ut som det er noen korrupte filer til commandos 2. Jeg spilte oblivion mens cpu var litt ustabil, og det endte med at hele spillet ble korrupt i ettertid. Prøv å reinstaller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå