Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PC'n Henger seg opp HELE tiden

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har satt inn nytt hovedkort, prosessor og skjermkort, men etter jeg har holdt på med den litt så henger den seg opp, og jeg må slå av strømmen for å få den av.

Når jeg starter maskinen igjen da så kommer det opp en feilmelding om at systemet genopprettes etter en alvolig feil.

Og nå jeg ser på "innhold i feilrapport" kommer det opp:

C:\Windows\minidump\mini051806-06.dmp

Hva kan være feil?

Takk for svar :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, har du formatert etter hk skifte ?

Prøv også start i sikker modus, slett så unødige ting.

eller legg inn nye hk drivere ?

6142626[/snapback]

Kan prøve å formatere en gang til da, hvis det er noe vits?

Lenke til kommentar

Hvis du av en eller annen rar grunn ikke skulle ha det, så må du skaffe deg virus- og spywareprogrammer. Kjør også diskdefragmentering og diskopprydding. Hvis ikke det skulle fungere heller, så er det kanskje så mye rot på PC-en din at du bør formatere hele greia.

Nå vet ikke jeg hvor dreven du er på PC-en, men du vet du må må slette alle programmer fra legg til/fjern programmer-menyen (eller uninstall-fila)? Slett heller aldri tilsynelatende "meningsløse" filer, da de faktisk kan være ganske viktige. En kamerat av meg sletta én fil fra maskinen, og det resulterte i at maskinen ikke ville starte. Det viste seg at han hadde sletta oppstartsfila :p

Lenke til kommentar
Hvis du av en eller annen rar grunn ikke skulle ha det, så må du skaffe deg virus- og spywareprogrammer. Kjør også diskdefragmentering og diskopprydding. Hvis ikke det skulle fungere heller, så er det kanskje så mye rot på PC-en din at du bør formatere hele greia.

Nå vet ikke jeg hvor dreven du er på PC-en, men du vet du må må slette alle programmer fra legg til/fjern programmer-menyen (eller uninstall-fila)? Slett heller aldri tilsynelatende "meningsløse" filer, da de faktisk kan være ganske viktige. En kamerat av meg sletta én fil fra maskinen, og det resulterte i at maskinen ikke ville starte. Det viste seg at han hadde sletta oppstartsfila :p

6145371[/snapback]

Ja, hehe...men får jo ikke til å kjøre noen program fordi den henger seg opp før de er ferdig, men jeg tror jeg bare formaterer en gang til jeg, tar jo ikke så langt tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...