jic Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Er der noen der ute om det finnes program som gjør det mulig å bruke mobil kamera som webcam, har prøvd endel program som tar bilder og laster opp på ftp etter 1 min, men jeg lurer på om det finnes program som lar deg bruke som ekte webcam, om bilde kvaliteten blir dårlig bryr jeg meg ikke om så lenge det fungerer, om det bruker ir, bluetooth eller kabel er det samme. Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Nei, det tviler jeg på at finnes. Isåfall så må mobilen være bygd for det, og det tror jeg ikke noen mobiler (i allefall på det norske markedet) er. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Hvis du har Symbian S60 finnes det noen programmer ja. Sjekk: www.handango.com Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Nye Q-fi EF71 fra BenQ-Siemens kommer med en ferdig webcam-løsning, men det er kanskje ikke svaret du ønsker. Kanskje greit å spesifisere hvilken telefoner du har om folk skal svare. Lenke til kommentar
jic Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 Takk for tipset får teste det snart, når jeg får mitt eget symbian telefon. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Det går ann å bruke det som webcam, men det vil ikke funke på msn og slikt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Denne er nok feilpostet og skal ligge under kategorien Programmer, spill og OS så posten flyttes dit Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Du får slikt program for windows mobile. www.smartmobil.no tror jeg du kan lese om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå