fredda84 Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Hei har etter mye frem og tilbake fått meg nytt sim kort fra noextras.net Jeg vil først si at du betaler hva du får angående kundeservice. De bruker rundt 3 dager på å svare på mail, men så er de jo også billigst i klassen. Fikk sim kortet i går, og enda står feil meldingen "sim kort registering mislyktes" Hva kommer dette fra? Lenke til kommentar
fredda84 Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 Ingen som kan hjelpe da, merkelige saker, er avhengig av mobil også da vøtt Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Ingen som kan hjelpe da, merkelige saker, er avhengig av mobil også da vøtt 6142421[/snapback] Kjenner til problemet. Porteringa mi fra Netcom til noextras.net i vinter gikk bra. Men når kjæresten min skulle opprette nytt abonnement der nå for litt siden vil ikke sim-kortet registreres. Hos Noextras står det oppført at det er rigistrert, men på telefonen kommer det bare opp "Begrenset Tjeneste". Har sendt mail med Noextras, og de skulle sende nytt sim-kort. Jeg har opplevd å få svar samme dag som jeg har sendt mailen dit, så sant jeg sente før 1-2 tia.. Leste et annet sted her på forumet at det var flere som hadde dette problemet, og grunnen var at det var blitt sendt ut en del sim-kort med feil i perioden månedskiftet april-mai. Lenke til kommentar
Amobil Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 noextras har sikker bare gjort en feil. Når de lagde en nytt sim kort til deg så bruker de sim kort nummeret opp mot deres sytemer og en menneske hånd kan fort gjøre feil. De kan ha tastet feil. Sim kort registrering mislykket kommer antagligvis fra denne feilen eller så er ikke bestlillingen gått i orden.. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 noextras har sikker bare gjort en feil. Når de lagde en nytt sim kort til deg så bruker de sim kort nummeret opp mot deres sytemer og en menneske hånd kan fort gjøre feil. De kan ha tastet feil. Sim kort registrering mislykket kommer antagligvis fra denne feilen eller så er ikke bestlillingen gått i orden.. 6148343[/snapback] Nå har det seg da slik at Noextras gikk ut og sa at det var blitt sendt ut flere feilaktige sim-kort i en periode... Og derfor sender da Noextras ut nye sim-kort til kunder med dette problemet nå.. Lenke til kommentar
Amobil Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 noextras har sikker bare gjort en feil. Når de lagde en nytt sim kort til deg så bruker de sim kort nummeret opp mot deres sytemer og en menneske hånd kan fort gjøre feil. De kan ha tastet feil. Sim kort registrering mislykket kommer antagligvis fra denne feilen eller så er ikke bestlillingen gått i orden.. 6148343[/snapback] Nå har det seg da slik at Noextras gikk ut og sa at det var blitt sendt ut flere feilaktige sim-kort i en periode... Og derfor sender da Noextras ut nye sim-kort til kunder med dette problemet nå.. 6148399[/snapback] Ja, og det er muligens derfor det var feil på disse.. Lenke til kommentar
fredda84 Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 Okey forstår, får veldig seint svar jeg altså... Det som er så kjedelig, men regner med svar i morgen ihvertfall.. Jeg hadde mista sim kortet mitt, og fikk nytt. Så har ingen ting med portering fra et annet selskap å gjøre, men takk for svar Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 ... men så er de jo også billigst i klassen. 6141672[/snapback] One Call er da kjapt billigere - i og med at de ikke tar penger for aktivering av GPRS/MMS/Telefonsvarer? -snubbel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå