Gå til innhold

Billige gratis lightera som går å trimme?

maskot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

In medicine, hyperventilation (or hyperpnea) is the state of breathing faster or deeper (hyper) than necessary, and thereby reducing the carbon dioxide concentration of the blood below normal. This causes various symptoms such as numbness or tingling in the hands, feet and lips, lightheadedness, dizziness, headache, chest pain, slurred speech and sometimes fainting.

HIT IT!

Lenke til kommentar
er du mer enn 11 så blir jeg overasket.

6142183[/snapback]

Du har oppført deg som en overlegen person som nettopp har fyllt 19 og anser alle yngre enn 18 for å være kiddies. Vennligst forlat mitt åsyn, jeg missliker deg.

Å sprenge ting er gøy. Bedre enn å bruke narkotika.

Lenke til kommentar
har du brukt narkotika Nomix?

6142725[/snapback]

Jeg har aldri brukt narkotiske stoffer, dersom vi ser bort fra alkohol med volumprosent over 60% :)

Men narkotika er da uansett en uting.

6142736[/snapback]

Narkotika kan ha medisinsk fremmende egenskaper : >

Lenke til kommentar
har du brukt narkotika Nomix?

6142725[/snapback]

Jeg har aldri brukt narkotiske stoffer, dersom vi ser bort fra alkohol med volumprosent over 60% :)

Men narkotika er da uansett en uting.

6142736[/snapback]

Narkotika kan ha medisinsk fremmende egenskaper : >

6142745[/snapback]

Nå snakker vi nytelsesmessig. Ser forresten ikke på alkohol i noen form som narkotika. Det blir feil.

Lenke til kommentar
Trimme en lighter? Hva har jeg gått glipp av?

6141800[/snapback]

Justere opp flammen slik at den blir 30-40 cm lang vel :D

6141823[/snapback]

Vitsen? :shrug:

6141828[/snapback]

Haha...du har gått glipp av noe Joachim. Ingentinge er tøffere enn å gå rundt å trimme på en lighter man har stjålet fra mammas veske. Tenne på gress, røyke slike hule strå, skremme småunger...

Ja ironi er en fin bil :D

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar
In medicine, hyperventilation (or hyperpnea) is the state of breathing faster or deeper (hyper) than necessary, and thereby reducing the carbon dioxide concentration of the blood below normal. This causes various symptoms such as numbness or tingling in the hands, feet and lips, lightheadedness, dizziness, headache, chest pain, slurred speech and sometimes fainting.

HIT IT!

6142692[/snapback]

And sometime fainting?

No shit, jeg deiste rett ned i asfalten og pådro meg hodeskader.

Lenke til kommentar
alkohol dreper veldig mange mer enn narkotika.

6142784[/snapback]

Proporsjonelt vil jeg nok tro at brukere av tyngre narkotiske stoffer (Amfetamin, Meth, Heroin, Kokain osv) gjerne har statistisk større sjanse for å ta alvorlig skade av dette, og/eller dø av dette. Og da snakker vi om personer som er brukere, ikke de som har testet.

Det er tross alt en god del flere som drikker alkohol enn de som bruker narkotika på vanlig basis. :)

Lenke til kommentar
alkohol dreper veldig mange mer enn narkotika.

6142784[/snapback]

Er vel kanskje flere som nyter alkohol enn narkotika også? Vil nå påstå at en sprøyte heroin er hakket værre enn en halvliter Tuborg. Eller tar jeg heeelt feil nå? Uansett kan ikke alkohol og narkotika sammenlignes fordi

* Alkohol er lovlig, narkotika er ikke

* Narkotika er farlige og lettere å bli avhengig av

* Og nå er vi helt offtopic

(snakker om narkotika som heroin, kokain, amfetamin osv. og ikke hasj, det er ikke stort værre en alkohol uten at jeg gidder å ha noen diskusjon om det :) )

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar
* Narkotika er farlige og lettere å bli avhengig av

6142818[/snapback]

Det kommer nå helt ann på hva du bruker.

Alkohol er strengt tatt farligere enn hasj i hvert fall.

Men vi har en egen tråd for prat om drøggz.

6142830[/snapback]

Se hva jeg skrev i parantesen nederst. Stoffer som hasj og kat (som ikke er så vanlig her til lands) er ikke stort værre enn alkohol. Det jeg snakket om i posten min over var tyngre stoffer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...