Argor606 Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 skal ha meg en am2 data og lurte på vilken ram jeg burde velge disse, disse eller disse? på forhond takk Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Ikke lett å vite når den siste kommer til butikken.. men ser jo ut som den første kommer snart.. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Om du skal overklokke, så gå for de med best timings. Ellers vil du ikke merke forskjell, så velg i såfall de billigste. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Quintero Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Det skal strengt tatt mye til før man merker forskjell. Dessuten gjenstår det å se hvilke minnetyper som vil trives best på AM2-plattformen. Minnekontrolleren til de første AM2-prosessorene vil heller ikke støtte strammere timings enn 3-3-3, ifølge "under bordet"-rapporter. Det er jo temmelig stramt uansett, men über-bra DDR2 kan klare 3-2-2 @ 800 MT på Intel systemer (Micron D9 fat body chips). Lenke til kommentar
Argor606 Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 Takker for svar. Fremdeles ikke så lett å bestemme seg, men har litt bedre peiling nå. Tenkte jeg ikke skulle klokke med en gang men antaklig utpå høsten. Så da er det like godt å spe på med noen få hundrelapper nå enn å kjøpe nytt minne da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå