Mala Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Ja du begynner ihvertfall jævlig bra med slike kommentarer Larionov. Idiotisk som vanlig. Lenke til kommentar
Larionov Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Ja du begynner ihvertfall jævlig bra med slike kommentarer Larionov. Idiotisk som vanlig. 6147150[/snapback] Jeg kaller en spade for en spade. Tydeligvis en del som ikke liker det. Er vel frp velgere hele gjengen. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Ja du begynner ihvertfall jævlig bra med slike kommentarer Larionov. Idiotisk som vanlig. 6147150[/snapback] Jeg kaller en spade for en spade. Tydeligvis en del som ikke liker det. Er vel frp velgere hele gjengen. 6147182[/snapback] u not so bright iz u. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Ja du begynner ihvertfall jævlig bra med slike kommentarer Larionov. Idiotisk som vanlig. 6147150[/snapback] Jeg kaller en spade for en spade. Tydeligvis en del som ikke liker det. Er vel frp velgere hele gjengen. 6147182[/snapback] og du lurer på hvorfor du blir banna? Lenke til kommentar
Larionov Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Ja du begynner ihvertfall jævlig bra med slike kommentarer Larionov. Idiotisk som vanlig. 6147150[/snapback] Jeg kaller en spade for en spade. Tydeligvis en del som ikke liker det. Er vel frp velgere hele gjengen. 6147182[/snapback] og du lurer på hvorfor du blir banna? 6147261[/snapback] Ja, trodde man hadde litt ytringsfrihet her i landet. Men det gjelder visst bare hvis man er blant de som får våte drømmer hver gang de tenker på Mario. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Det er bare måte du går frem må på som er så oppsiktsvekkende tåpelig. Ytringsfrihet har vi plenty av sist eg sjekket Lenke til kommentar
arnegn Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Ja, trodde man hadde litt ytringsfrihet her i landet. Men det gjelder visst bare hvis man er blant de som får våte drømmer hver gang de tenker på Mario. 6147286[/snapback] Du virker som en som er lei spill generelt, og som tydeligvis er bitter over ikke å få samme gløden som tidligere. Husk at det er mange som ikke har det på samme måten, og da er det fantastisk barnslig å holde på sånn som du gjør. Finn deg en annen hobby og få litt glede tilbake i livet. Du bidrar ikke på en konstruktiv måte i det hele tatt, og å ved gjemme deg bak ytringsfriheten (som om den i seg selv er en grunn til å slenge dritt om alt) oppnår du bare å virke fryktelig trist. Les igjennom de 50 siste postene dine og se om du kanskje kan gjøre ting litt annerledes fra nå av. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Ja du begynner ihvertfall jævlig bra med slike kommentarer Larionov. Idiotisk som vanlig. 6147150[/snapback] Jeg kaller en spade for en spade. Tydeligvis en del som ikke liker det. Er vel frp velgere hele gjengen. 6147182[/snapback] og du lurer på hvorfor du blir banna? 6147261[/snapback] Ja, trodde man hadde litt ytringsfrihet her i landet. Men det gjelder visst bare hvis man er blant de som får våte drømmer hver gang de tenker på Mario. 6147286[/snapback] Er nok ikke noen som har noe imot at du kaller en spade en spade, så lenge spaden ikke er nødt til å være en nintendo-fanboy og frp-velger. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Men de som kjenner meg her har sett at jeg stort sett har vært svært så positiv til Xbox360 6141574[/snapback] Skaff deg Oblivion til PC. Med noen mods som gjør grafikken 10x bedre, så kommer du nok ikke til å spille det mere på 360. Men du må nok oppgradere skjermkortet ditt 6146232[/snapback] Men jeg må også ha ha nytt hovedkort da jeg bare har AGP port, og vil gå over til PCI-e for nytt grafikk-kort. Med Oblivion kan jeg (tror jeg) få det "360-følelsen" hvis jeg kjøper en 360 kontroller og plugger i PC'n - hvilket jeg har lest går ann. Deretter gjøre som med GRAW (pc) og trekke litt kablinger ut i stua, USB forlengelse og 10m VGA, og deretter ligge på sofaen og spille på Samsung TV'n min. Dr Peedee 6146522[/snapback] Her toucher dere essensen i hvorfor jeg har gitt opp pc og heller klarer meg med litt dårligere grafikk på 360. Bare les setningene i quoten en gang til. Høres det ikke mye enklere ut for meg å bare trykke på senterknappen i den trådløsekontrolleren og voila, GR:AW fyrer opp i full 5.1 digital surround. (Jeg ligger fortsatt på sofaen) Men klart jeg skjønner pc og grafikk-racet. Er stygt redd for at jeg havner midt oppi det når Flight Simulator X slippes til høsten. Men som sagt, dere traff essensen på hvorfor jeg har lagt pc-gaming på hyllen for en stund. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Eg spiller nesten ikkje på min relativt kraftige PC (profilen) better eg fikk boksen min i hus i januar, har faktisk vert inne på tankek å selge unna stasjonæren og kjøpe meg ein laptop til lett spilling og internett bruk Lenke til kommentar
Larionov Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 PC spilling sluttet jeg med da jeg ble voksen. Var liksom ikke så tøft lenger etter man fylte 14. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 PC spilling sluttet jeg med da jeg ble voksen. Var liksom ikke så tøft lenger etter man fylte 14. 6147894[/snapback] Ok. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 jøss, du er fyllt 14 alså.. trodde ikkje det eg utifra dine uttalelser.. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 Men de som kjenner meg her har sett at jeg stort sett har vært svært så positiv til Xbox360 6141574[/snapback] Skaff deg Oblivion til PC. Med noen mods som gjør grafikken 10x bedre, så kommer du nok ikke til å spille det mere på 360. Men du må nok oppgradere skjermkortet ditt 6146232[/snapback] Men jeg må også ha ha nytt hovedkort da jeg bare har AGP port, og vil gå over til PCI-e for nytt grafikk-kort. Med Oblivion kan jeg (tror jeg) få det "360-følelsen" hvis jeg kjøper en 360 kontroller og plugger i PC'n - hvilket jeg har lest går ann. Deretter gjøre som med GRAW (pc) og trekke litt kablinger ut i stua, USB forlengelse og 10m VGA, og deretter ligge på sofaen og spille på Samsung TV'n min. Dr Peedee 6146522[/snapback] Her toucher dere essensen i hvorfor jeg har gitt opp pc og heller klarer meg med litt dårligere grafikk på 360. Bare les setningene i quoten en gang til. Høres det ikke mye enklere ut for meg å bare trykke på senterknappen i den trådløsekontrolleren og voila, GR:AW fyrer opp i full 5.1 digital surround. (Jeg ligger fortsatt på sofaen) Men klart jeg skjønner pc og grafikk-racet. Er stygt redd for at jeg havner midt oppi det når Flight Simulator X slippes til høsten. Men som sagt, dere traff essensen på hvorfor jeg har lagt pc-gaming på hyllen for en stund. 6147803[/snapback] He he. Vel -ahm... du er jo absolutt inne på kjernen i dette. Men jeg har spilt FPS (tactical shooters og da - hvis jeg fornærmet noen..) siden det starta på PC. Tastatur og etterhvert mus ble veldig innarbeidet hos meg. Så det er litt vanskelig å gi opp det for en 360 kontroller. MEN - følelsen av å ligge på sofaen med 360 kontrolleren - spille oblivion til man sovner med den i hånden - ganske bra det. OG det er mye lettere å fyre opp 360'n, ja. Jeg liker enkelheten med den. Men når det gjelder GRAW så likte jeg den litt skarpere grafikken fra PC (dog på samme skjerm = samme oppløsning..obs obs ) Flight Simulator X--- da må det bli nytt hovedkort og grafikk-kort. Sorry lommebok.. Håper jeg greier å styre meg til etter jul. Når det er sagt - grafikken på GRAW til 360 er også veldig bra. Kanskje så bra at det bare er snakk om personlig preferanse? Aner ikke. Folk for like det dem vil. Til og med Fedorov/avfenorov/labanonov, eller hva han heter nå. Men fint om han greide å uttrykke seg slik at ikke alle trådene han ble med i ente i mini flame wars.. Dr Peedee Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 PC spilling sluttet jeg med da jeg ble voksen. Var liksom ikke så tøft lenger etter man fylte 14. 6147894[/snapback] Slutta med jumping flash når jeg var 12 jeg Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 PC spilling sluttet jeg med da jeg ble voksen. Var liksom ikke så tøft lenger etter man fylte 14. 6147894[/snapback] Slutta med jumping flash når jeg var 12 jeg 6151656[/snapback] teh pwnage? :!: Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 He he. Vel -ahm... du er jo absolutt inne på kjernen i dette. Men jeg har spilt FPS (tactical shooters og da - hvis jeg fornærmet noen..) siden det starta på PC. Tastatur og etterhvert mus ble veldig innarbeidet hos meg. Så det er litt vanskelig å gi opp det for en 360 kontroller. MEN - følelsen av å ligge på sofaen med 360 kontrolleren - spille oblivion til man sovner med den i hånden - ganske bra det. OG det er mye lettere å fyre opp 360'n, ja. Jeg liker enkelheten med den. 6147951[/snapback] Er helt enig med deg i at det er noe utrolig digg med enkelheten ved å spille på en konsoll. Etter at jeg fikk meg en X360 har jeg blitt så lat at det er et ork å innstallere et spill på PC'en Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 PC Gaming for "A-mennesker" og konsoll for "B-Mennesker"? Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Har man råd til å oppgradere pc`en to ganger i året, ha denne i stuen koblet til flatskjermen med skjulte ledninger, koblet til surround og en trådløs joystick i tillegg til mus og tastatur, ja da er det greit for min del. Hadde likevel syntes det var pes å åpne maskinen og putte i mer ram, nytt skjermkort osv.. men vil man så går det. Tastatur og mus måtte lagres ute av synet. Jeg forventer at 360 og PS3 vil levere såpass bra grafiske saker fremover at forskjellen vil bli minimal med mindre du til enhver tid har det siste på pc, og derfor ser jeg så langt flest fordeler med konsoll. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Men klart jeg skjønner pc og grafikk-racet. Er stygt redd for at jeg havner midt oppi det når Flight Simulator X slippes til høsten.Men som sagt, dere traff essensen på hvorfor jeg har lagt pc-gaming på hyllen for en stund. 6147803[/snapback] Er ikke noe race her. Nå har jeg et 7800GTX kort og så lenge jeg får brukbar fps med det så kjøper jeg ikke noe nytt. Har skaffet meg en shuttle PC som jeg har i stua. Den gjør samme jobben som en 360 bare du har uendelig mye mere alternativer og angrer ikke et sekund på jeg skaffet meg en. 360 har bra grafikk og alt det der, men du ser fort forskjellen på kvaliteten når du fyrer opp en PC som drar dagens spill kontra 360. For min del blir det nok Vista og DX10 kort på meg. Endret 22. mai 2006 av avanore Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå