Gå til innhold

AGP

asdf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

lol, det fungerer helt fint....Hvis kortet støtter 2x og 4x AGP, så støtter det 1x også. De nevner det vel bare ikke fordi det er liksom ikke noe å skryte av, he he he.

Bare løp å kjøp kortet du, så har du det når du en gang bytter til et hovedkort som kjører i 4x.

Divemaster

Lenke til kommentar

Jeg missforstod vel ingenting, jeg forstod att hans hovedkort bare hadde 1x agp, å det jeg skrev var att ALLE agp kort som støtter 2x og 4x også støtter 1x. Slik att han trygt kan kjøpe seg ett nytt agp kort som vil virke på hovedkortet hans, og eventuelle hovedkort han kjøper senere, som har 2x og 4x.osv osv

Divemaster

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-12-12 22:32, divemaster skrev:

HERREGUD menneske

Du skriver jo akuratt det samme som meg, er det jeg som er trang i nøtta eller er det du ??

Alle skjønner jo att 1x agp gir dårligere ytelse enn 2x og 4x, eller så hadde jo ingen giddet å lage dem.

Divemaster

Jeg skrev det bare fordi noen andre skapte litt forrvirring med å si at det ikke går. Derfor valgte jeg å slenge på et innlegg til for å bekrefte at det går. Skulle kanskje utelatt du i settninga "Nei divemaster du misforstod ikke" og burde sikkert sitert skybiz

Ditt svar finner jeg derimot meget frekt. Jeg gjør oppmerksom på at jeg ikke kommer til å svare på dine innlegg i tida framover til du skjerper språket ditt.

Lenke til kommentar

Man ha mange forskjellige AGP standarder i dag. Man har AGP 1X, 2X, 4X, (8X, teststadier), 1.0 og 2.0 (8X er 3.0).

AGP 1.0 klarer AGP1X og 2X samt Direct Memory Execution Texturing og Sidebanding.

AGP 2.0 klarer 1X, 2X og 4X samt Fastwrites, Direct Memory Execution Texturing og Sidebanding.

AGP 1.0 kort har ingen problemer med AGP 2.0 hovedkort, eller omvendt.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-12-12 23:05, Anders Leipsland skrev:

Quote:

On 2001-12-12 22:32, divemaster skrev:

HERREGUD menneske

Du skriver jo akuratt det samme som meg, er det jeg som er trang i nøtta eller er det du ??

Alle skjønner jo att 1x agp gir dårligere ytelse enn 2x og 4x, eller så hadde jo ingen giddet å lage dem.

Divemaster

Jeg skrev det bare fordi noen andre skapte litt forrvirring med å si at det ikke går. Derfor valgte jeg å slenge på et innlegg til for å bekrefte at det går. Skulle kanskje utelatt du i settninga "Nei divemaster du misforstod ikke" og burde sikkert sitert skybiz

Ditt svar finner jeg derimot meget frekt. Jeg gjør oppmerksom på at jeg ikke kommer til å svare på dine innlegg i tida framover til du skjerper språket ditt.

.---------------

oh no, tante sofie is in da haose :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...