asdf Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 Tenkte å kjøpe et nytt skjermkort til den gamle maskinen min. Er det noen som kan svare meg på om et 2x eller 4x AGP skjermkort vil fungere sammen med et gammelt hovedkort som bare støtter 1x? Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 dessverre fungerer ikke dette.Hvis dette HADDE vært mulig så ville det stått i manualen som fulgte med hovedkortet. M.V.H. Lars Petter Bjørkevoll Lenke til kommentar
divemaster Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 lol, det fungerer helt fint....Hvis kortet støtter 2x og 4x AGP, så støtter det 1x også. De nevner det vel bare ikke fordi det er liksom ikke noe å skryte av, he he he. Bare løp å kjøp kortet du, så har du det når du en gang bytter til et hovedkort som kjører i 4x. Divemaster Lenke til kommentar
xeon Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Sier ikke det seg selv?? Lenke til kommentar
divemaster Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 he he he, jo, det er jo det jeg sier Lenke til kommentar
skybiz Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Ovenfor sier jo han at den støtter BARE 1X!!!!!!! Da støtter de IKKE 4X OG 2X!!!!!! trur du misforstod litt divemaster! Lenke til kommentar
Xizor Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Et skjermkort som støtter 2x og 4x støtter også 1x Så om hovedkortet bare støtter 1x, vil skjermkortet kjøres på 1x. Så løp å kjøp :smile: Lenke til kommentar
divemaster Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Jeg missforstod vel ingenting, jeg forstod att hans hovedkort bare hadde 1x agp, å det jeg skrev var att ALLE agp kort som støtter 2x og 4x også støtter 1x. Slik att han trygt kan kjøpe seg ett nytt agp kort som vil virke på hovedkortet hans, og eventuelle hovedkort han kjøper senere, som har 2x og 4x.osv osv Divemaster Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Nei divemaster du misforstod ikke. Helt korrekt at 2x og 4x AGP skjermkort kan fint kjøres på hovedkort som bare støtter 1x AGP, men skjermkortet vil selvsagt ikke blir helt topp utnytta. Lenke til kommentar
divemaster Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 HERREGUD menneske Du skriver jo akuratt det samme som meg, er det jeg som er trang i nøtta eller er det du ?? Alle skjønner jo att 1x agp gir dårligere ytelse enn 2x og 4x, eller så hadde jo ingen giddet å lage dem. Divemaster Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Quote: On 2001-12-12 22:32, divemaster skrev:HERREGUD menneskeDu skriver jo akuratt det samme som meg, er det jeg som er trang i nøtta eller er det du ??Alle skjønner jo att 1x agp gir dårligere ytelse enn 2x og 4x, eller så hadde jo ingen giddet å lage dem.Divemaster Jeg skrev det bare fordi noen andre skapte litt forrvirring med å si at det ikke går. Derfor valgte jeg å slenge på et innlegg til for å bekrefte at det går. Skulle kanskje utelatt du i settninga "Nei divemaster du misforstod ikke" og burde sikkert sitert skybiz Ditt svar finner jeg derimot meget frekt. Jeg gjør oppmerksom på at jeg ikke kommer til å svare på dine innlegg i tida framover til du skjerper språket ditt. Lenke til kommentar
divemaster Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 he he he he he, det var jammen synd. For du har helt sikkert masse å lære meg, lol Synd du ikke kan ta kritikk...... Divemaster Lenke til kommentar
Arpy Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 Ikke nødvendigvis. Flere kort designet for AGP 1x kjører annen volstyrke. Prøv deg frem :smile: Lenke til kommentar
Radeon8500 Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 Man ha mange forskjellige AGP standarder i dag. Man har AGP 1X, 2X, 4X, (8X, teststadier), 1.0 og 2.0 (8X er 3.0). AGP 1.0 klarer AGP1X og 2X samt Direct Memory Execution Texturing og Sidebanding. AGP 2.0 klarer 1X, 2X og 4X samt Fastwrites, Direct Memory Execution Texturing og Sidebanding. AGP 1.0 kort har ingen problemer med AGP 2.0 hovedkort, eller omvendt. Lenke til kommentar
normal Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 Quote: On 2001-12-12 23:05, Anders Leipsland skrev: Quote: On 2001-12-12 22:32, divemaster skrev: HERREGUD menneske Du skriver jo akuratt det samme som meg, er det jeg som er trang i nøtta eller er det du ?? Alle skjønner jo att 1x agp gir dårligere ytelse enn 2x og 4x, eller så hadde jo ingen giddet å lage dem. Divemaster Jeg skrev det bare fordi noen andre skapte litt forrvirring med å si at det ikke går. Derfor valgte jeg å slenge på et innlegg til for å bekrefte at det går. Skulle kanskje utelatt du i settninga "Nei divemaster du misforstod ikke" og burde sikkert sitert skybiz Ditt svar finner jeg derimot meget frekt. Jeg gjør oppmerksom på at jeg ikke kommer til å svare på dine innlegg i tida framover til du skjerper språket ditt. .--------------- oh no, tante sofie is in da haose Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå