Gå til innhold

Family Guy vs American Dad


Family Guy vs. American Dad?  

328 stemmer

  1. 1. Family Guy vs. American Dad?

    • Family Guy
      269
    • American Dad
      58


Anbefalte innlegg

Liker det at Family Guy (og forsåvidt også South Park) liker å tulle med en del ting som gjerne kan sies å være litt på kanten

Lois: oh, I need a spanking, Im a bad bad girl.

Peter: I'm a paladin with 18 charisma and 97 hit points. I can use my Helm of Disintegration and do 1d4 damage as my half elf mage wields his +5 holy avenger.

Lois: Paladin's can't use the Helm of Disintegration

Peter: Oh ok, then Im a black guy.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
tror ikke dere skjøner de politiske vitsene...

6162016[/snapback]

American Dad er å konsentrert på denne innstillingen til "gjennomsnittsamerikaneren" om at alle er vettskremt for terror, elsker våpen og tilhører høyrevingen, og dette er som nevnt veldig brukt. Vi har hørt mer enn nok vitsing om Patriot Act. Family Guy og South Park klarer konsekvent å provosere innenfor forskjellige emner, American Dad er bare konsentrert på denne ene stereotypen. Det blir for ensformig for folk flest.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Jepp. Hele "Alle amerikanere er medlemmer av NRA og har bilde av George Bush over sengen og er dumme som brød" er litt utslitt. Det betyr ikke at ikke American Dad har sine morsomme øyeblikk, noe den absolutt har, men det når aldri opp til Family Guy.

Lenke til kommentar
tror ikke dere skjøner de politiske vitsene...

6162016[/snapback]

American Dad er å konsentrert på denne innstillingen til "gjennomsnittsamerikaneren" om at alle er vettskremt for terror, elsker våpen og tilhører høyrevingen, og dette er som nevnt veldig brukt. Vi har hørt mer enn nok vitsing om Patriot Act. Family Guy og South Park klarer konsekvent å provosere innenfor forskjellige emner, American Dad er bare konsentrert på denne ene stereotypen. Det blir for ensformig for folk flest.

6164385[/snapback]

 

Men hva er vel bedre enn en amerikaner som har en tidligere tysk skihopper i et akvarie i stuen? Er ikke dette noen en amerikaner faktisk kunne ha funnet på?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

da har jeg sett de 13 første episodene av american dad, og er klar for å si min ektremt viktige avgjørelse.

 

it's 50/50, ja sesong 4 av family guy var bedre men så er det ikke helt riktig å sammenligne sesong 1 vs sesong 4.

 

family guy har Stewie og Brian, mens American dad har Stan, Roger Haylay(slår meg easy) og ikke minst Patrick Stewart i en hysterisk morsom rolle!

 

family guy har det lettere når de skal lage morsome episoder da de bare kan fylle den med inskudd av vitser, det er det mye mindre av i amerian dad og da kreves det litt mer av story'n for å lage et morsomt og bra program. jeg liker det at stan finner på mye rart med sine cia kompiser. syns også american dad er litt tamt i begynnelse(tar seg opp på slutten av de 13 epiodene) man så var jo family guy sesong 1 ganske tamt samenlignet med sesong 4 da, spesielt i språkbrukt.

(yay for at de ikke biper dvd'ne) det jeg savner mest er en Stewie og Brian

Lenke til kommentar
da har jeg sett de 13 første episodene av american dad, og er klar for å si min ektremt viktige avgjørelse.

 

it's 50/50, ja sesong 4 av family guy var bedre men så er det ikke helt riktig å sammenligne sesong 1 vs sesong 4.

 

family guy har Stewie og Brian, mens American dad har Stan, Roger Haylay(slår meg easy) og ikke minst Patrick Stewart i en hysterisk morsom rolle!

 

family guy har det lettere når de skal lage morsome episoder da de bare kan fylle den med inskudd av vitser, det er det mye mindre av i amerian dad og da kreves det litt mer av story'n for å lage et morsomt og bra program. jeg liker det at stan finner på mye rart med sine cia kompiser. syns også american dad er litt tamt i begynnelse(tar seg opp på slutten av de 13 epiodene) man så var jo family guy sesong 1 ganske tamt samenlignet med sesong 4 da, spesielt i språkbrukt.

(yay for at de ikke biper dvd'ne) det jeg savner mest er en Stewie og Brian

6272886[/snapback]

 

Språkbruken i Family Guy-filmen er heftig, spesielt sammenlignet med andre ting som Fox har laget.

Lenke til kommentar

digger den episoden da D.D Bollocks(var det ikke det han het)

og Haylay starter å et intimt forhold, noe de ikke ville gjort med meg da hun er under 18 og skal være vedlig stygg.

 

men den episoden er drit kul, når du ser Bollocks komme inn på kjøkenet i en veldig liten rosa morgenkåpe og synger hvor mye han liker små jenter.

 

jeg falt av senga, jeg lo så mye, faktsik lo jeg så mye av det at jeg falt av gulvet(tenk på den)

 

en annen kul ting fra family guy som er en deleted scene er når man ser man er på broa på the enterprise og picard spør diana hva hun kan se med sin telepati, og hun begynner å beskrive morsome ting som gjør picard mer og mer nærvøs.

 

speielt når hun sier noe som,

he's poring lemon juce on my face, NO wait thats not lemon juce

 

og da løper picard ut i full fart.

 

ah så morro

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Uten tvil FG. Det er en utrolig komplett serie med så utrolig mange gode karakterer. Quagmire er dritrå:

 

En random tøs i senga til Quagmire etter en het natt: Glen, I got a question for you; what do you do for a living?

Quagmire: And I got a question for you... Why are you still here?

 

Peter er selvsagt også genial. Ok, Homer kom først. Men Peter er bedre på nesten alt. Videre er Stewie dritfet, det samme er Brian. Chris er egentlig ganske kjedelig og det samme kan sies om Meg, selv om det er vittig når hun får ungjelde av Peter. Men de spiller likevel viktige roller i serien. De er på en måte litt av limet som holder serien sammen. Alle kan ikke være like fete og hvis alle skulle være like føkka som Peter så hadde ting blitt for rare og serien ville ikke blitt like bra som helhet.

 

American Dad har nesten ingenting å stille opp med. Enkelte episoder er ganske morsomme, men det er så utrolig mye som rett og slett er kjedelig.

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...