Gå til innhold

Ungdom og ny telefon

Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt på snart 17 år som ikke bruker så veldig mye penger på mobil. Her om dagen fikk jeg noe frastjålet og i sinne kastet jeg min Nokia 3650 i gulvet, og den er så og si ubrukelig nå. Jeg har derfor kikket litt på telefoner, og vil høre hva dere synes.

Jeg har ikke så spesielt mye penger, og når det kommer til mobil vil jeg ikke ha den samme som alle andre. Jeg har dermed kommet frem til at Nokia 6101 kan være et greit alternativ. Det som taler for dette er at det er en klapptelefon, og dermed blir den indre skjermen lite skadet. Den jeg har nå hadde en skjerm som var veldig oppripet allerede etter et halvt års bruk. Nokia 6101 har også en lav minste mulige totalpris over et helt år med visse abonnement. Skal jeg ha denne telefonen vurderer jeg et Tele2 Mobil 45-abonnement som man kan se mer av her.

Jeg lurer på om det er andre alternativer med tilnærmet like spesifikasjoner som kan være interessant? Jeg kan ha en totalpris på et år på maksimalt 2500 kroner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke spesielt for Nokia 6101. For det første har den verdens styggeste antenne. Den er heller ikke veldig behagelig å trykke på.

Den nye telefonen til Samsung, D600, er meget bra. Den har bedre spesifikasjoner enn den det du var ute etter, og koster derfor litt mer. Allikevel tror jeg du skal klare å få den til en total på kr 2500,-. :)

Lenke til kommentar

Heisann, jeg synes 6101 virker som ett bra alternativ for deg hvis du vil ha

en grei telefon til en grei pris, men jeg mener du heller burde investere litt mere

og heller kjøpe 6103 som har fått blåtann....

Lenke til kommentar

6101 er en enkel og grei telefon med store knapper så den er god å bruke til SMS. I tillegg har den radio, så du kan høre på musikk. Antennen er ikke sjenerende i bruk, og den sørger for bedre dekning.

Telefonen mangler MP3-spiller og det er ikke den mest holdbare modellen på markedet. Ytterskjermen kan lett bli knust hvis du ikke behandler telefonen pent.

Ellers er det definitivt mye for pengene!

-snubbel

Lenke til kommentar
Det som taler for dette er at det er en klapptelefon, og dermed blir den indre skjermen lite skadet. [...] Jeg lurer på om det er andre alternativer med tilnærmet like spesifikasjoner som kan være interessant? Jeg kan ha en totalpris på et år på maksimalt 2500 kroner.

6141263[/snapback]

Om du først skal ha foldetelefon og Nokia ville jeg heller gått for 6131. Denne ser mye bedre ut, har en super skjerm og koster rundt 2500 uten abonnement. Prisen du må betale blir dermed 2500 minus hva "Tele2 Mobil 45" gir selger i provisjon (aner ikka, jeg selger bare TnM og NC). :)
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
6101 har verdens styggeste antenne, da  :hm:

6147334[/snapback]

Tror egentlig trådstarter DRITER i hva du (og fler andre) mener om antenna.

Men, 6101 er en greit telefon. Har en venn som har den og den har gode taster!

Men jeg tror nok du kan klare å få 6131 til under 2500 på et år. Evt bare kjøpe den uten abb. :) Og 6131 er egentlig en mye bedre telefon. :)

Lenke til kommentar
Tror egentlig trådstarter DRITER i hva du (og fler andre) mener om antenna.

6295318[/snapback]

Pass på deg selv du, tøffen.

Motorola L6

Hva sier dere? Det er ikke en klapptelefon nei, men den ser jo grei ut.. Få som har den tror jeg.

6295043[/snapback]

Og det er nok en grunn til det ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...