dynamittharry Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 hva er det sykeste der har gjort med båtene deres? Lenke til kommentar
T homas Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 sykt og sykt men vi har en kanal som gør omtrent midt igjennom byen. satte motorn på fult tilt og kjørte på full guffe igjenom er fartsgrense på 3 knop eller noe sånt Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Vel, det sykeste (og kanskje farligste?) jeg noen gang har gjort er å legge på langtur i frisk bris og motvind med en pioneer maxi m/ 9,9hk. Var nær med å tippe rundt flere ganger. Var bare 13 år. Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Dette har ikke jeg gjort, men en jeg kjenner. Han hadde en Drommedille 10 foter med 20hk, og en gang hoppa en båt over han, og satte propellmerke nedi dekselet på motoren. Det merket er der den dag idag. Kunne jo gått liv der, gitt. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 kjørt dn på land på full fyring... Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Toke 360 med båten Konge det !! Ska jo egentlig bare gå an me vannjet ? :S men klarte det nå me ein Hurricane 370 m/25 Hk Tohatsu på Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Det har min og gjort,men var ikkje eg så kjørte dn ''eg sto på vannski bak''. Lenke til kommentar
spyro Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Har jo svingt i full guff med en With 8 fot drommedille. Propellen gikk langt over vannflaten Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) jeg skulle kjøre min 8fots gummibåt med 6hk hjem fra et sommerhus en sommer. lang fjord og mye motvind. til slutt kjørte jeg bakover selv om jeg hadde motoren på full pinne. og den daua også i ett sett fordi den ble for varm så da måtte jeg ta av lokket og blåse på den med pumpa til gummibåten. kom meg på et mirakluløst vis hjem.. kjørte inntil land og i sikksakk så mye som mulig tror jeg... men en kamerat av meg har en sånn blå plastbåt (samme plast som pioneer-plasten) med en 15hk på. han skulle på fest og for å sitte i båten tok han med seg en sånn hvit plastikk-hagestol. når han da skulle hjem midt på natta klarte hna og sovne, båten slår til siden og han detter ut av båten. båten kjører forstatt full speed i ring, men han klarer å hukke seg fast i båten, dra seg opp og kjøre hjem. helt alene... tulling. edit: river heter den blå båten selv har jeg vært ute i 5meters bølger med en 8" PP-jolle med 15hk på.. trodde jeg skulle dø Endret 22. mai 2006 av jalejale Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Sank en jolle på fredag den 13 for noen år siden. mens vi PADLET.. Var heldigvis ikke noe dypt der, så vi fikk den opp igjen.. faktisk, så kunne vi fortsatt stå i båten når den lå på bunn.. Tidenes latter kick.. Lenke til kommentar
monga Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Haha, jeg tror ikke en shiit på omtrent alt dere sier! Ihvertfall ikke det nest siste innlegget! Endret 22. mai 2006 av monga Lenke til kommentar
spyro Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Sank en jolle på fredag den 13 for noen år siden. mens vi PADLET..Var heldigvis ikke noe dypt der, så vi fikk den opp igjen.. faktisk, så kunne vi fortsatt stå i båten når den lå på bunn.. Tidenes latter kick.. 6156173[/snapback] Det er jo ikke bare dagens, det er jo årets. Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Akkurat i det øyeblikket vi veltet, var jeg faktisk vettskremt.. Men skjønte straks at dette egentlig var mer humoristisk enn tragisk.. Vi var to stykker som satt på hver vår stol i jollen, så plutselig lente begge seg til samme side, og plask.. Litt vått, men ufattelig morsomt.. Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 har en 13 fots porch med 30 hester... går 35-37 knop... full tilt i 2-3 meters dønninger... skjønner ikke den dag i dag hvordan i huleste jeg turte det og hvordan jeg overlevde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå