Gå til innhold

det galeste du har gjort med båten?!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette har ikke jeg gjort, men en jeg kjenner.

Han hadde en Drommedille 10 foter med 20hk, og en gang hoppa en båt over han, og satte propellmerke nedi dekselet på motoren. Det merket er der den dag idag.

Kunne jo gått liv der, gitt.

Lenke til kommentar

jeg skulle kjøre min 8fots gummibåt med 6hk hjem fra et sommerhus en sommer. lang fjord og mye motvind. til slutt kjørte jeg bakover selv om jeg hadde motoren på full pinne. og den daua også i ett sett fordi den ble for varm så da måtte jeg ta av lokket og blåse på den med pumpa til gummibåten.

kom meg på et mirakluløst vis hjem.. kjørte inntil land og i sikksakk så mye som mulig tror jeg...

men en kamerat av meg har en sånn blå plastbåt (samme plast som pioneer-plasten) med en 15hk på.

han skulle på fest og for å sitte i båten tok han med seg en sånn hvit plastikk-hagestol. når han da skulle hjem midt på natta klarte hna og sovne, båten slår til siden og han detter ut av båten. båten kjører forstatt full speed i ring, men han klarer å hukke seg fast i båten, dra seg opp og kjøre hjem. helt alene... tulling.

edit: river heter den blå båten

selv har jeg vært ute i 5meters bølger med en 8" PP-jolle med 15hk på.. trodde jeg skulle dø

Endret av jalejale
Lenke til kommentar
Sank en jolle på fredag den 13 for noen år siden. mens vi PADLET..

Var heldigvis ikke noe dypt der, så vi fikk den opp igjen.. faktisk, så kunne vi fortsatt stå i båten når den lå på bunn.. Tidenes latter kick.. :roll:

6156173[/snapback]

Det er jo ikke bare dagens, det er jo årets.

Lenke til kommentar

Akkurat i det øyeblikket vi veltet, var jeg faktisk vettskremt.. :no:

Men skjønte straks at dette egentlig var mer humoristisk enn tragisk.. :p

Vi var to stykker som satt på hver vår stol i jollen, så plutselig lente begge seg til samme side, og plask.. Litt vått, men ufattelig morsomt.. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...