DilliMusic Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 vil forandre på stemmen min og slikt. skal lage en vocal trance sang. har av voice changer men får ikke til så bra lyd der. er mest sånn barne\skarp stemme der som er bra og det vil jeg ikke ha. noen forslag? Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 okey blaze er mye å finne og fått en del awards Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 fiines jo mange vocalizers der ute, hadde jeg hatt datan min så kunne jeg ha listet opp ganske mange. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 vet om noen men får ikke til sånn fin jente stemme. kansje bruke litt mer tid. hmm Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Lurer på det samme... Hvilke programmer er det du har Dilly Man? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Vil du ha jente stemme er det bare å spille av lyden fortere. Anbefaler å bruke reverb og chorus for å få lyden litt uskarpt. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 aha. nei jeg ha AV voice changer diamond. og så har jeg en trial versjon av Blaze. har ikke testet blaze enda. skal lage ferdig en sang se. skal prøve meg på en vocal trance sang:) så skal lage ferdig sangen(snart ferdig) så skal jeg legge til stemme hehe. vil ha litt fin jente stemme:) Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Vel, tenke ikke akuratt på noe spesifisert. Tenke på et program generelt som kan skifte stemme...Husker en venn av meg fikk med et slikt program til lydkortet sitt, der var det blandt annet zevs-stemme. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 Vel, tenke ikke akuratt på noe spesifisert. Tenke på et program generelt som kan skifte stemme...Husker en venn av meg fikk med et slikt program til lydkortet sitt, der var det blandt annet zevs-stemme. 6156730[/snapback] aha. nei jeg bare tar opp stemmen i audacity. så over til fl stydio. sette på litt reverb. chours. kansje, bare kansje jeg bruker vocoder. kommer ann på Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Hehe, de posten var ikke rettet til deg, men til Rakib. Var litt sen i postingen, takk for forleslag om blaze og AV voice changer...=) Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 Hehe, de posten var ikke rettet til deg, men til Rakib.Var litt sen i postingen, takk for forleslag om blaze og AV voice changer...=) 6158748[/snapback] hehe:):) blaze har fått mange awards ser jeg på noen sider så tipper det er bra. da jeg søkte på google kom det mye opp og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå