XuserX Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Hei har tele2 og speedtouch 516i modem, jeg fikk ikke meg inn på instillingene så jeg prøvde en driver jeg fant på speedtouch sitt hjemmeside, nå får jeg ikke meg på nett. Jeg trenger driveren tele2 bruker og hvordan jeg skal åpne porter. Lenke til kommentar
reybr Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Hei har tele2 og speedtouch 516i modem, jeg fikk ikke meg inn på instillingene så jeg prøvde en driver jeg fant på speedtouch sitt hjemmeside, nå får jeg ikke meg på nett. Jeg trenger driveren tele2 bruker og hvordan jeg skal åpne porter. 6141204[/snapback] For det første: Har du Thomson 516 modem fra Tele2 er det ingen porter å åpne. Dette modemet er satt opp som en bridge og slipper da alt rett igjennom Og når du sier at du brukte en driver, hvilken driver er det snakk om? Har du en link? Har du prøvd å resette modem til factory default? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 ingen som kan?? 6142214[/snapback] Du må kjøre wizzarden og sette det opp slik: VPI/VCI 8/35 Encapsulation LLC og sett det opp som bridge. Lenke til kommentar
XuserX Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 jeg vet ikke helt hvilken driver jeg brukte men den var UK version tror jeg det var ikke bridge modus i den.. Jeg brukte speedtouch modem og koblet til dlinken der porter ikke virket.. Lenke til kommentar
XuserX Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2006 er det noen som har driver med bridge modus til dette modemet?? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Den er allerede satt opp som bridge. Jeg har samme modem og samme leverandør. Når det gjelder åpning av porter, blir det vanskelig da Tele2 benytter DHCP. Det er da Tele2 som har konfigurerer internet-tilkoblingen. Lenke til kommentar
XuserX Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2006 Jeg viste ikke om at den var i bridge modus fikk ikke meg inn på instillingene på 10.0.0.138/1 derfår brukte jeg en annen driver og den var feil det var ikke bridge modus inne på den derfår trenger jeg den gamle driveren. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Prøv denne, denne er vanligvis en std firmware: http://www.speedtouch.nl/drivers.html#516 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå