Yidaki Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Har fått tilbud å kjøpe et Canon EOS 20D av en bekjent. Kameraet er 1 år gammelt, objektiv følger ikke med i tilbudet. Hva synes dere er en grei pris å gi da? (Noen spesifikk pris har han enda ikke nevnt) Takker for eventuelle svar:) Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Mellom 6-7000,- er en realistisk pris. Selv kjøpte jeg tilsvarende brukt hos Stavanger Foto for kr. 7000,-. Lenke til kommentar
Yidaki Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 Ok, takker for tips. Bare et raskt spørsmål, er du selv fornøyd med kameraet, anbefaler du det ? Lenke til kommentar
JPTvete Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Ok, takker for tips. Bare et raskt spørsmål, er du selv fornøyd med kameraet, anbefaler du det ? 6141217[/snapback] Synes ikke du skal gi særlig mer enn 6000 for dette.. Men du blir nok veldig fornøyd med det om du kjøper det.. S Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Sjekk hvor mange eksponeringer det har gått... Lenke til kommentar
andreash Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Ok, takker for tips. Bare et raskt spørsmål, er du selv fornøyd med kameraet, anbefaler du det ? 6141217[/snapback] Kameraet koster nytt 8995.- uten objektiv. Med Objektiv koster det 9490 eller noe sånt. Begge hos fotoVideo. Kjempekamera det, har hatt det selv. Eneste jeg savnet var spotmåling. Det har 30D fått, men ikke noe must hvis du ikke har savnet det før. (Noe jeg gjorde + andre ting som støv og vanntetning) Lenke til kommentar
Peterpan73no Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Ok, takker for tips. Bare et raskt spørsmål, er du selv fornøyd med kameraet, anbefaler du det ? 6141217[/snapback] Kameraet koster nytt 8995.- uten objektiv. Med Objektiv koster det 9490 eller noe sånt. Begge hos fotoVideo. Kjempekamera det, har hatt det selv. Eneste jeg savnet var spotmåling. Det har 30D fått, men ikke noe must hvis du ikke har savnet det før. (Noe jeg gjorde + andre ting som støv og vanntetning) 6143978[/snapback] Hva mener du med støv og vanntetning? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 At støv og vann ikke så lett trenger inn i kamera. Dvs. at du kan ha det med på stranden og i regnvær uten å være redd for at det blir ødelagt. Vil imidlertid ikke anbefale deg å dykke med det Men som sagt... 30D har ikke dette. Eneste speilrefleksen i en prisklasse som oss vanlige døde kan klare som har det, er Nikon D200. Lenke til kommentar
andreash Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 At støv og vann ikke så lett trenger inn i kamera. Dvs. at du kan ha det med på stranden og i regnvær uten å være redd for at det blir ødelagt. Vil imidlertid ikke anbefale deg å dykke med det Men som sagt... 30D har ikke dette. Eneste speilrefleksen i en prisklasse som oss vanlige døde kan klare som har det, er Nikon D200. 6145555[/snapback] Det var derfor jeg kjøpte 1DIIn + hastigheten på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå