Fredzee Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) For lenge siden ble plutselig skjermen min "grønn" der den egentlig skal være svart. Hvis dere skjønner hva jeg mener. Jeg brydde meg ikke om det, men jeg lurer på hva jeg kan gjøre med dette? Er egentlig ganske irriterende.. Endret 30. mai 2006 av Fredzee Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Dette lar seg ikke reparere, du må nok bytte skjermen eller skjermkortet. Lenke til kommentar
Fredzee Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 Var det jeg tenkte... Er det mest sannsynlig skjermen eller skjermkortet? Lenke til kommentar
sprite2004 Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Hvis du har CRT skjerm pass paa at ingen magneter er i naerheten, for eksempel hoytalere. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Evt. sjekk om pluggen står ordentlig i. Skjermen min blir gul hele tiden, siden jeg er for lat til å stappe inn skjermpluggen og skru den fast.. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Fredzee Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Har sjekket alt det der, men finnes det ingen svar på dette problemet enda? Endret 28. mai 2006 av Fredzee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå