Bandidos-Pelle Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) Når jeg skriver inn "192.168.1.1" for å komme til routerpanelet, så får jeg bare følgende: 401 Unauthorized ! Browser not authentication-capable or authentication failed. Jeg har gjort dette før, og det har alltid virket, men nå sitter jeg bra i det. Noen forslag? EDIT: Bruker IE, har slått av og på ruter, i tillegg har jeg fått bekreftet at det er 192.168.1.1 ved å kjøre "ipconfig" i 'kjør'. Endret 20. mai 2006 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) Har du prøvd med andre nettlesere, som f.eks. Firefox eller Opera? Edit: Liten typo Endret 20. mai 2006 av Anderssb Lenke til kommentar
sqitfire Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Når jeg skriver inn "192.168.1.1" for å komme til routerpanelet, så får jeg bare følgende:401 Unauthorized ! Browser not authentication-capable or authentication failed. Jeg har gjort dette før, og det har alltid virket, men nå sitter jeg bra i det. Noen forslag? EDIT: Bruker IE, har slått av og på ruter, i tillegg har jeg fått bekreftet at det er 192.168.1.1 ved å kjøre "ipconfig" i 'kjør'. 6140737[/snapback] Sjekk at du har RIKTIGE kabler, der det skal være THRU er det det og der det skal være crossower osv. Sjekk også manualen til routeren. Hvilken router er det? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 Haha, det funket i Opera. Latterlig. Jaja, takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå