LogiZa Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Hei..! Jeg sliter litt her med å få TV-Inn-opplegget på skjermkortet mitt til å funke. Jeg har et ASUS NX7800GTX-skjermkort. Noen som kan forklare meg åssen jeg kan få det til å funke. Jeg klarer fint å få alt på PC-skjermen over til en TV-skjerm men jeg klarer ikke det motsatte :/ Lenke til kommentar
LogiZa Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 Hmm.. tok feil.. jeg har MSI sin 7800GTX.. men uansett.. det stod på komplett.no at jeg har det på skjermkortet også på den kabelen som fulgte med er det en "tv-ut-ting" og en "tv-inn-ting" og 4 ander tinger som jeg ikke vet hva er fornoe .. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 kan du finne frem en link til produktet? jeg finner ikke noen msi 7800gtx på komplett Lenke til kommentar
LogiZa Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) vet.. den på komplett er blitt borte.. skal finne jeg.. 1min.. Hmm.. fant link for Skjermkortet mitt. Men er TV-inn og Video-inn to forskjellige ting? så det nå :/ Endret 20. mai 2006 av LogiZa Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Hmm, går det ann å gjøre det da? Og i så fall, kan jeg gjøre det samme med mitt powercolor x1800xt 512mb? Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Tv-inn og Video-inn er det samme... Skal funke å koble til tunere/dvd-spillere/spillkonsoll via tv-inn. Hvordan har du koblet til spillkonsollen? har spillkonsolen en sånn "s-video utgang"? eller har du en scartkontakt med en sånn s-video kontakt? Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Hei..! Jeg sliter litt her med å få TV-Inn-opplegget på skjermkortet mitt til å funke. Jeg har et ASUS NX7800GTX-skjermkort. Noen som kan forklare meg åssen jeg kan få det til å funke. Jeg klarer fint å få alt på PC-skjermen over til en TV-skjerm men jeg klarer ikke det motsatte :/ 6140495[/snapback] Du må installere programvare for å kunne se det på pc'en. Har du det? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Tv-inn og Video-inn er det samme... 6141937[/snapback] TV-in og Video-in er IKKE det samme. TV-in betyr at kortet har en tuner, og kan dekode tv-signaler. Du må ha egen tuner hvis kortet er Video-in. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Så hva slags software vil jeg trenge til mitt x1800xt? Eller har det video-in i det hele tatt? Lenke til kommentar
LogiZa Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Sorry at det tok så lang tid å svare. Jeg har ikke installert noe programvare, Men jeg har både svideo inn og ut. Hvor kan jeg få tak i sånt programvare? Jeg har en skart som jeg kan bruke trur jeg men jeg har ikke fått det til å fungere enda. Funker det emd skart i det heletatt. Trur ikke Xboxen eller GCen min har en videos utgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå