Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

får ikke internett!

Anbefalte innlegg

hei..jeg tror faktisk ikke feilen min ligger ved at jeg ikke får internett fra leverandøren(nextgentel) men tror feilen ligger på pc min :( alle andre pcer har nett men jeg jeg har bra nett med en gang jeg starter pc, så blir d dårligere og dårligere så borte :hmm: .... jeg har nettopp formatert pc og oppdatert pc min men finner fremdeles ikke feilen...

noen av dere som har forslag til hva feilen kan være?

takk for hjelpen..

btw så lyser det grønt på min internett kabel og alle andre sin lyser d rødt/orange.. kan dette ha noe med saken å gjøre?

Endret av Thorry
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det hørtes merkelig ut, hvordan merker du at nettet blir dårligere og dårligere? Hvor lang tid tar det før det slutter å fungere?

btw så lyser det grønt på min internett kabel og alle andre sin lyser d rødt/orange.. kan dette ha noe med saken å gjøre?

6140328[/snapback]

Du kan jo prøve å bytte kabel mellom deg og en av de pcene som fungerer. Det kan høres ut som om det enten er kabelen du bruker det er noe feil med, eller porten i routeren/modemet det er noe galt med. Endret av jh_
Lenke til kommentar
Det hørtes merkelig ut, hvordan merker du at nettet blir dårligere og dårligere? Hvor lang tid tar det før det slutter å fungere?

6140328[/snapback]

Du kan jo prøve å bytte kabel mellom deg og en av de pcene som fungerer. Det kan høres ut som om det enten er kabelen du bruker det er noe feil med, eller porten i routeren/modemet det er noe galt med.

6140345[/snapback]

jeg har prøvd å bytte ut kabel, men d var ikke feilen..

internetten er sånn den skal være med en gang jeg starter pc, men etter hvert blir d dårligere og dårligere, så tilslutt faller jeg ut...

internetten funker på de andre pc men ikke min.. jeg ahr nettopp formatert for å se om d var feilen, men var ikke d som er feilen, noen mener d er hardwarer feil, men jeg vet ikke...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...