Alkjeks Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Har problemer med at jeg blir kastet ut fra servere på spill kort tid etter jeg kom innpå de. På BF2 finner jeg mange tusen servere, men når jeg joiner en server går alt helt fint til ca. 10 sekunder etter jeg er ferdig med å loade. Får feilmeldingen: "The connection to the server has been lost" Samme skjer på Trackmania Nations, bare at der blir jeg kastet ut med en gang etter at jeg er ferdig med å loade. Er ganske sikker på at det ikke er internetttilkoblingen det er noe galt med. Har en mistanke om at det er Norman Antivirus som er masete. Har også prøvd å slå av brannmuren på Norman. Kan også legge til at dette ikke alltid skjer. Av og til går det helt fint, ofte etter en restart av PC-en. Men er ganske lei av dette, iallefall når det tar så lang tid å loade BF2 som det gjør. Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 prøv. gå til enhetsbehandlingen >nettverkskort>egenskaper>power management>se om strømsparingen er haket av til blank ? Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 Nei, den var haket av. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 Off, dette problemet blir bare verre og verre... Er koblet til Internett, men når jeg prøver å koble til Trackmania Nations til Internett, kommer feilmelingen: "Not connected to Internet" Greier heller ikke koble meg til på Limewire eller BitLord (på Internett, på LAN går det) MSN Messenger, Gaim, mIRC, osv går fint. Det samme skjer når jeg kobler til via nettverkskabel, via trådløs nettverkskort og via USB-nettverkskort. Er ikke routeren siden andre datamaskiner i nettverket klarer å koble seg til der jeg ikke klarer. Hvis jeg ikke får hjelp nå, tror jeg jeg må begynne å tenke på å formatere datamaskinen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå