Gå til innhold

Programtips: Starter 5.6.2.0

Anbefalte innlegg

noen som vet om et open source program som holder oversikt over prosesser og slikt på windows?

Det er mer for å studere koden da jeg er litt interessert i emnet. Ofte så finner jeg bare dårlige, eller tynne eksempler på dette....

6141273[/snapback]

Du kan jo søke litt på sourceforge:

http://sourceforge.net/search/?words=start..._of_search=soft

Edit: Skriveleif

Endret av Albino
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Raptor,20/05-2006 : 16:51]Windows Defender kan lastes ned gratis for oss som kjører lovlig Windows:

6140416[/snapback]

OT: Det er vel ganske mange som kjører ulovlig Windows som kan laste den ned?

Fungerer i det hele tatt denne valideringen til MS?

6140613[/snapback]

Funker ikke med ulovlig xp :tease:

6140638[/snapback]

På samme måte som det ikke fungerer med ulovlige kopier av spill og programmer. (underforstått: det er vel en crack til dette som alt annet).

AtW

Lenke til kommentar

jeg tenker som driver.

den er ikke satt til å starte sammen med dataen heller.

jeg fant ATI tool der ogsp, samt 3 oppføringer for starforce, og en oppføring for safedisk. vil spill slutte å funke hvis jeg deaktiverer disse?

powerstrip ordet også en greie som starter sammen med dataen, og den forsvant ikke når jeg prøvde å slette powerstrip. jeg prøvde å slette ATI tool også, uten at den driveren forsvant også....

Lenke til kommentar

jeg skjønner ikke helt hvaden speedfan driveren er til, speedfan virker jo like fint både når jegstarter og stopper driveren :S

jaja, jeg skrur den bare på manuell da, kanskje speedfan starter den selv, jeg bruker så skjeldent speedfan uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...