MartinF Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) Hei.. Har nettopp kommet hjem fra byen hvor jeg hentet min ny iPod 30 Gb Video. Men nå får jeg faen meg ikke iTunes til å finne iPoden min. Har lagt inn iPod programmet på cd'n og restarta, brukt diskbehandling, men klarer det ikke. Noen som vil hjelpe meg slik at jeg ikke har kastet bort 2500 på ingen ting. Takk! Endret 20. mai 2006 av Martins90 Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 1. Åpne iTunes 2. Koble til iPoden 3. Se om det skjer noe på skjermen til iPoden 4. Ikke koble fra iPoden 5. Gå inn på Min datamaskin og se om det ligger noe der. 6. Prøv å oppdatere iTunes 7. Last ned ipod updater 8. Oppdater iPoden 9. Ring Apple Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Posten flyttes til Forum -> Kultur -> Musikk -> MP3-spillere for OT-baren er ikke kategorien for dette emnet Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 Posten flyttes til Forum -> Kultur -> Musikk -> MP3-spillere for OT-baren er ikke kategorien for dette emnet 6140094[/snapback] Takk. Fant ikke MP3-spillere forumet i farten Tomat-Ulf: Alt er prøvd og ingen ting funker. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Du har prøvd å oppdatere både iTunes og iPoden? Og uansett når du kobler til kommer det ingen ting på skjermen til iPoden? Da er det bare å ringe Apple da. Kjp den... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 Du har prøvd å oppdatere både iTunes og iPoden? Og uansett når du kobler til kommer det ingen ting på skjermen til iPoden? Da er det bare å ringe Apple da. Kjp den... 6140172[/snapback] Har oppdatert iTunes, men iPoden klarer jeg ikke oppdatere siden den ikke finner iPoden. Men når jeg kobler til iPoden kommer det "Ikke koble fra" slik som det skal.. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) Har funnet et program som heter anapod som funker til å overføre filer, men trial versjon tillater bare en og en lyd fil, noe som vil ta flere dager med all den musikken jeg har. Noen som vet om et slikt program som er gratis? iTunes har jeg gitt opp.. EDIT: Anapod Endret 20. mai 2006 av Martins90 Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Tror mediamonkey støtter iPod. Men om den ikke funker med iTunes får du klage. Så enkelt er det. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 Da har iTunes plutselig bestemt seg for å fungere med iPoden likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå