Kjetil Lura Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 [19:42] <CFD> Minner meg om Lura.. Nå CFD hva minner om meg om eg tørr spørr? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 [19:42] <CFD> Minner meg om Lura.. Nå CFD hva minner om meg om eg tørr spørr? Jeg har et par forslag: [*]Spamming [*]Dårlige setninger [*]Dårlig rettskriving Lenke til kommentar
fondus Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 [19:42] <CFD> Minner meg om Lura.. Nå CFD hva minner om meg om eg tørr spørr? Jeg har et par forslag: [*]Spamming [*]Dårlige setninger [*]Dårlig rettskriving Ironi sånn du aldri har sett den før... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Jeg har et par forslag: [*]Spamming [*]Dårlige setninger [*]Dårlig rettskriving Se hvem som prater om spamming. Dårlige setninger og rettskiving stemmer at er ikke på topp nei Men dette er da ikke noe skole forum. Hvordan skulle eg skrevet det da Mister perfekt :wink: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 Hartge - no respekt Lenke til kommentar
CFD Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 d000d. Nå har jeg vært vekke så snakker dere om meg så det renner her.. Laurel: Du må skjønne at det var en spøk da. Men når man poster over 100poster på endag så sier jo det litt da. Folk som tar raid tar et Lura Raid. Lenke til kommentar
getit Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 jeg stemmer for at de får en straff, går det ikke ann å sperre de ute fra søppel da? Enig i det Så må SirHartge løpe litt mellom trådene, - får å rekke å utføre alle sanksjonene han er henfallen til og råder over Lenke til kommentar
fondus Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 d000d. Nå har jeg vært vekke så snakker dere om meg så det renner her.. Laurel: Du må skjønne at det var en spøk da. Men når man poster over 100poster på endag så sier jo det litt da. Folk som tar raid tar et Lura Raid. Nå skal jeg ta et Lura Raid D: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Så du håper og passere meg i antall poster? Var en tid i høst jeg var og postet som F... Skal endel til for og slå det du. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Takk ja, jeg husker når du spam-postet. du lå under meg ganske lenge husker jeg. driter i om du har mer eller mindre poster enn meg hvis du lurte på deT? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 ER jo ingen respekt å få jo Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Nei skal jeg ta ett spam raid i dag da tro? Jekke opp meldingstallet ett par hundre Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Laurel: Du må skjønne at det var en spøk da. Men når man poster over 100poster på endag så sier jo det litt da. Folk som tar raid tar et Lura Raid. Joa forsto det da, men er altfor mange som er opptatt med ordet spamming. 100 på et døgn kanskje, men må ærlig si at eg ikke husker å hatt så mange på et døgn. Menmen har det noe å bety? Hvor mangen poster eg har i søppel aner eg ikke, men tror ikke at eg er den som har flest poster her? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Det er vel ett fett det vel. Selv har eg lite å gjøre på og henger en del her (søppel). Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 Hvor mangen poster eg har i søppel aner eg ikke, men tror ikke at eg er den som har flest poster her? Du er ikke den som har mest nei. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Nei skal jeg ta ett spam raid i dag da tro? Jekke opp meldingstallet ett par hundre nja, er ikke så snilt det... og det blir sjeldent kvalitets søppel ut av det Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Nei skal jeg ta ett spam raid i dag da tro? Jekke opp meldingstallet ett par hundre nja, er ikke så snilt det... og det blir sjeldent kvalitets søppel ut av det Blir vel bare en masse sinte folk da... Spesielt når man først går og sier at nå er det dags for et Spam Raid (selv om utrykket var litt kult) 8) Lenke til kommentar
CFD Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Vell man kan ha Raid uten og spamme også. Jeg har hatt det på STN Kebab har også hatt det Men det foregår i en litt mindre skala en her altså. Vi har 600-700mld på det forumet. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 ja du er flink du CFD :wink: ... var så lite framgang i denne tråden, så eg fikk vel puffe den opp gjen... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Ka skal eg si? hmm fikk bare med meg havle sopranos idag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå