Arve Systad Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Er liksom ingen post å "vende tilbake til".... (minus SO2 og slikt..).. ingen replacement for historien ord for ord, ordlek og sikkert noken andre og... Men såklart du må poste i dei nye for å få fleire meldinger! Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 jeg poster ikke for å få flere meldinger.. (ja greit det var målsetningen EN dag.. ) men jeg poster kun for moro skyld, eller hvis jeg kan hjelpe noen.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 hehe, samma her igrunn... heilt til eg havna over 940, då vart det et mål å klare 1000 litt fort, noke eg har brukt LAAANG tid på... Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Jeg må til 2000 snarest. Kanskje jeg skal spamme meg ditt i dag :-? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Ikke ta noe slikt raid igjen da. Da må jeg også ta et slikt raid.. Lenke til kommentar
3PM Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 jeg poster fordi jeg liker å gjøre det. Men det er ikke alltid at det blir så ordntlig da. Men det er jo morro da. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Hvis man poster for å få mange poster, husker jeg det var en som gjorde det en gang. lamerboy elns tror jeg nicket var. han var oppe i 2000 meldinger på 2 minutter elns tror jeg. Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 PS: Jeg kan blir fristet til å stenge/slette tråder med bare bullshit i. Okey.. da er det vel bare å stenge hele søppelkategorien da? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Vell søppel er ikke så ille da. Men det er endel ting som er litt waste og ha her. De fleste vet vell hva de er? (Hint: Avstemminger) Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Jeg trodde søppel var for alt mulig dritt i verden Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Joa, men det går da en grense. Noen ganger skeier det ut. Synes heller ikke at moderatorene gjør en god nok jobb for tiden. Nesten ingen håpløse poster eller tråder blir stengt. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Kan du ikke sette ned igjen prioriteten på denne tråden? litt irriterende at den ligger øverst hele tiden, jeg blir fort irritert sånn skjønner du Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Før så var SO alltid på toppen. Nå er det en slik post som skal minne oss på kvalitet? WTF er dette? Hinter du til noe eller? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 det + at han driver og kaller seg for "høvdingen" Spørs nok ikke om han blir opphisset (eller dama) av at SirHartge står i tredje kolone øverst Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 /me tror Robert Terøy er en person som skriver etter oppmerksomhet.. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 /me tror Robert Terøy er en person som skriver etter oppmerksomhet.. up yours Lenke til kommentar
fondus Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 /me tror Robert Terøy er en person som skriver etter oppmerksomhet.. Agree! up yours right... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Robert terøy=sirhartge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå