Vaffel89 Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Hei. Sitter her med en kamerat nå, og han lurer på hva dere syntes om hans side? Sia hans For å få et innblikk i hvordan han har måttet jobbe, kan dere lese her. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Bruk en annen font, som arial, den det var stygg. Var det courier? Selve siden var grei nok den. Vis litt bedre hvor en skal trykke på forsiden. Tok en stund før jeg så knappen... Når det gjelder kodinga så er det mye som kan fikses... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Har lite til overs for splashscreens, da de sjelden har noen funksjon eller på noen måte hjelper brukeren. På denne måtte jeg i tillegg lete etter hvor jeg skulle klikke for å komme videre. Dette trekker bare ned. Courier egner seg svært dårlig som brødtekstfont. Dette fordi det er en monospacefont. Dette gjør teksten tyngre å lese. Kombiner dette med med den ekstremt lille scrollboksen teksten ligger i, og du reduserer antall besøkende som gidder å lese teksten til et minimum. Menyen virket lite forseggjort. Føler at "ved hjelp av Notepad" er overflødig - folk bryr seg lite om verktøyet du lager siden med. Kodekvaliteten er lav og grafikken (skya) er hakkete. Mikael Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå