Even. Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) Lenge siden jeg har vært her inne nå Fant ut et litt kult "triks" på jobben idag. I stedet for å sjekke fjernkontroller med en ir-tester kan du bruke en vanlig kameramobil (er usikker på hvordan det er med vanlig digitalkamera, men det bør gå). Du gjør bare følgende: 1) Gå inn i kameramodus på mobilen, slik at du får opp søkeren. 2) sikt søkeren inn mot ir-senderen og trykk på en knapp på fjernkontrollen (samme hvilken). 3) Hvis du ser et blå-hvitt lys på mobilskjermen så fungerer fjernkontrollen. Ser du ingenting fungerer den sannsynligvis ikke. Jeg vet ikke helt hvor stor nytteverdi dette har, men kult er det Endret 20. mai 2006 av EvoZ Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 ok det var rart men kult:D ska prøve det en gang takk får tipset Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Dette er da ikke noe nytt.... Det skal da funke med alle former for kameraer som bruker CCD-brikker. Tror det må være rundt 15 år siden jeg gjorde det første gang med en camcorder.... Lenke til kommentar
Geir Willy Haugen Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) Rett og slett rått! Endret 20. mai 2006 av Hauge Lenke til kommentar
Even. Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 Dette er da ikke noe nytt.... Det skal da funke med alle former for kameraer som bruker CCD-brikker. Tror det må være rundt 15 år siden jeg gjorde det første gang med en camcorder.... 6143128[/snapback] Det kan godt være, men jeg har jobbet med tv og audio noen år uten å være klar over det og tenkte at sikkert ikke alle visste det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå