Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Tro det eller ei: Link Hva synes dere? Når atombomben er utvikla, tør ingen lenger å si noe, minoriteter blir merket, jøder med gule bånd, kristne med røde og kurdere med grønne hvis de ikke blir utryddet. På tide å skjønne at det må gjøres noe snart? Akkurat nå skammer jeg meg over å være muslim. 6139874[/snapback] Nå nekter jo regjeringa for begge deler da. 6155947[/snapback] ... og verste med det hele er at folk tror på det 6158176[/snapback] det verste er vel folk som kommer med beskyldinger til et land som kanskje bare en interessert i atomkraft? Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Forbauser meg egentlig ikke dette. De ledende i Iran er jo totalt planetbomba i ja, planeten. Noen andre enn meg som ser likhetstrekk med Nazi tyskland? Tror nok dette er sant, men at Iran aviser dette fordi de er redd for 3 ting. U, S og A. De fleksa militære muskler, men jeg mener nå at en stat som flekser militære muskler egentlig ikke har noe å stille opp med, og "avskrekker" (tror de) verden med å vise noen få militære oppvisninger. Stemple meg ikke som USA favoritt her, for det er jeg ikke, men om Iran er krigsgal så er ikke Bush skiten likere. Men mellom de 2 så tipper jeg at USA har litt mere å rutte med enn Iran. Samt USA har litt flere alierte enn Iran (som nå kan stryke Irak fra den lista som mulige alierte). 6157887[/snapback] Iran og Irak ville neppe alliert seg, begge landene er skjeleglade for å bli kvitt det andre. De har (flere ganger, tror jeg) vært i lengre kriger, som har vært svært ødeleggende. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 det verste er vel folk som kommer med beskyldinger til et land som kanskje bare en interessert i atomkraft? 6158445[/snapback] For et land som bare er ute etter atomkraft nekter jo selvfølgelig tilsyn av framstillingen av uran, og truer med ødeleggelse av israel i neste setning når de annonserer dette. Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 det verste er vel folk som kommer med beskyldinger til et land som kanskje bare en interessert i atomkraft? 6158445[/snapback] For et land som bare er ute etter atomkraft nekter jo selvfølgelig tilsyn av framstillingen av uran, og truer med ødeleggelse av israel i neste setning når de annonserer dette. 6159035[/snapback] Det skal også legges til at de ikke vil at russerne skal anrike uran for de og at de takket nei til tilbudet om et lettvannsreaktor fra EU3. Iranerne gjør alt de kan for å fremstå som om de utvikler atomvåpen, kombinert med at presidenten gauler om hvor flott det hadde vært at det eneste siviliserte landet i regionen ble rensket fra jorden. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Tror også jeg leste bakover i tråden her at Iran slettes ikke har bruk for atomkraft, i og med at de ikke har noen mangel på kraft i det heletatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå