Gå til innhold

bedre kvalitet i nedlasta filmer :S

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg vet det men det er ikke info om hvor jeg laster ned jeg spør om DETTE er hva jeg spør om: du hører bedre kvalitet du hører at Vannlydene er bedre, du hører liksom at du hører det bedre :p vet ikke hvordan jeg skal forklare det! du hører mer "smatting" når noen snakker og slik!

Endret av Kimelimm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Mye av lyden som er på "markedet" er oftere og oftere i ac3 formaten enn den "gamle" vbr og cbr mp3 sporet. Og ikke minste mye bedre "lydripping" software.

Det kan være to av årsakene til din bedre lydopplevelse.

Lenke til kommentar
jeg har lagd merke til at det er bedre lydkvalitet i nedlastede filmer og serier, hvorfor det?

hvordan kan jeg høre mine dvd i slik Kvalitet?

6139700[/snapback]

Jeg forstår det slik at du opplever lyden på nedlastet materiell som mye bedre enn 5.1 Dolby Digital på vanlige DVDer? Det virker litt snodig. 5.1 sporene på vanlig DVD bruker i min opplevelse å være kjempebra, det er heller bildekvaliteten DVD sliter med IMO. Bruker du samme avspiller på PC for både filer du har lastet ned og DVDer?

Lenke til kommentar

kan være at dvd spilleren din ikke er noe og skryte av , og måten du overfører signalet fra dvd->forsterker kan jo og være dårlig

men hva bruker du til avspilling av dvd og hva til avspillinga av nedlastet matriale .

jeg ser ikke noe galt med denne diskusjonen , bryter ingen retningslinjer

Lenke til kommentar
lol.. 14tegnognoenmer

6145475[/snapback]

var jo ett innholdsrikt innlegg gitt :ermm:

Vil jo da tro at du har bedre høytalere på din pc en på tv'en kansje?

dessuten ble det spurt tidligere: hva bruker du til avspilling av dvd og hva til avspillinga av nedlastet matriale?

Lenke til kommentar

Selv merker jeg STOR forskjell på nedlastede serier i svært høy kvalitet kontra dvd når det kommer til bilde, lyden er ganske lik etter mine ører :)

BTW: Bruk heller VLC player, noen ganger ser jeg at bildet blir bedre med VLC enn i WMP.

Lenke til kommentar

hømm jeg klare ikke og se hvordan det kan være bedre lyd nedlastet matriale kontra orginale dvd på like vilkår

kan det være at du bare bruker stereo sporet på dvd , eller at det er noe galt med oppsette for overføring av lyd fra dvdspilleren til lydkortet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...