above Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Hei Nå håper jeg det er noen som kan hjelpe meg fort her! Det som er problemet er at jeg måtte reparere Windows Xp Pro for IE fungerte ikke som det skulle i går. Nå har det problemet endret seg og IE fungerer som normalt. Men etter å ha reparert windows oppstod det noen nye problemet. Det som skjer er at når jeg skal åpne "KontrollPanelet" så kommer disse meldingene opp: "Explorer.EXE - Programfeil: Unntaket unknow software exception (0xc015000f) oppstod i programmet på 0x77f7f727 "Microsoft Internet Explorer": Det oppstod en feil i Internet Explorer. Internet Explorer avsluttes. Det er de feilmeldingene jeg får. Jeg har lagt inn nye skjermkortdrivere, men det løser ikke problemet. Aner noen hva jeg må gjøre? Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 En bruker i et annet forum sier han løste det samme problemet ved å reinstallere XP SP2. Den finner du i sin helhet her: http://www.microsoft.com/downloads/details...45-9e368d3cdb5a Ikke la deg forvirre av at pakken kalles "for IT professionals". Det betyr bare at du kan laste ned hele pakken en gang for alle, noe som er praktisk hvis du så skal legge SP2 på alle maskiner i et nettverk. Lenke til kommentar
above Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 Takker så mye for svar =) Jeg tror faktisk det løste problemet skal jeg fortelle deg Alle problemene har ikke forsvunnet enda, det som er nå er at når jeg starter opp windows, rett før jeg velger innloggingsbruker, står det jo "Windows Starter opp". Dette har vanligvis stått der i 3 sekund, men nå står dt der i flere minutter før de forskjellige brukerene dukker opp. Slik var det ikke før jeg reparerte windows. Noen som har en forklaring på hvordan jeg kan fikse det? Det er litt merkelig igrunn at den menyen kommer opp siden jeg bare har aktivert èn bruker. Hvordan gjør jeg slik at den hopper rett inn i windows, istedenfor å velge bruker? Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Bare en forklaring på hvorfor du antagelig måtte installere SP2 på nytt: Du tok antagelig å reparerte installasjonen av Windows med en CD som ikke var oppdatert med SP2. Da vil de oppdaterte SP2-filene bli erstattet av gamle versjoner. Og dette skaper selvfølgelig problemer... Man kan enkelt lage en Windows XP-CD med SP2 integrert. Se min installasjons-guide i signatur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå