Gå til innhold

Hva burde jeg velge. CRT eller LCD ?


And.rs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror ikke det finnes noen LCD til under 3000 kr som holder mål til grafisk design og fotobehandling. Minstekravet bør være at panelet er S-IPS eller PVA/MVA.

 

Du bør nok heller satse på en god CRT, gjerne en (lite og pent) brukt.

 

Vel, når jeg tenker meg om, burde det finnes gode 17" LCD til under 3000.

Endret av EasyRaider
Lenke til kommentar
Jeg tror ikke det finnes noen LCD til under 3000 kr som holder mål til grafisk design og fotobehandling. Minstekravet bør være at panelet er S-IPS eller PVA/MVA.

 

Du bør nok heller satse på en god CRT, gjerne en (lite og pent) brukt.

 

Vel, når jeg tenker meg om, burde det finnes gode 17" LCD til under 3000.

6155267[/snapback]

 

Har et spørsmål angående crt... Er det noen skjermer som kan kjøre 100 hertz eller over på en god oppløsning? (tenker1368*768)

Lenke til kommentar
Jeg tror ikke det finnes noen LCD til under 3000 kr som holder mål til grafisk design og fotobehandling. Minstekravet bør være at panelet er S-IPS eller PVA/MVA.

 

Du bør nok heller satse på en god CRT, gjerne en (lite og pent) brukt.

 

Vel, når jeg tenker meg om, burde det finnes gode 17" LCD til under 3000.

6155267[/snapback]

 

Har et spørsmål angående crt... Er det noen skjermer som kan kjøre 100 hertz eller over på en god oppløsning? (tenker1368*768)

6155503[/snapback]

 

Det beste du får er vel Eizo sine skjermer, de klarer veldig høy oppdaterigsfrekvens på høye oppløsninger.

Lenke til kommentar
Har et spørsmål angående crt... Er det noen skjermer som kan kjøre 100 hertz eller over på en god oppløsning? (tenker1368*768)

6155503[/snapback]

1368*768 er ikke en særlig høy oppløsning på en god CRT, men det er altså en widescreenskjerm du er ute etter, siden du nevner akkurat denne oppløsningen?

Lenke til kommentar
Har et spørsmål angående crt... Er det noen skjermer som kan kjøre 100 hertz eller over på en god oppløsning? (tenker1368*768)

6155503[/snapback]

1368*768 er ikke en særlig høy oppløsning på en god CRT, men det er altså en widescreenskjerm du er ute etter, siden du nevner akkurat denne oppløsningen?

6155619[/snapback]

 

Må ikke være widescreen, har fortåt at det bare er lcd, stemer det? Men virker som om lcd har kommet seg litt så vurderer jo det, og da er det er det greit med widescreen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...