Gå til innhold

E3: Nintendo faket Wii presentasjon

Anbefalte innlegg

Ikke akkurat overraskende. Red Steel traileren var jo bare rein juks f.eks. Nintendo er ikke noe bedre enn de andre, jukser like fælt de.

6155242[/snapback]

Lyst til å utdype hvordan denne var faket? Var jo ikke en trailer men gameplay (som ble spilt fra scenen, eller husker jeg riv ruskende galt?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke akkurat overraskende. Red Steel traileren var jo bare rein juks f.eks. Nintendo er ikke noe bedre enn de andre, jukser like fælt de.

6155242[/snapback]

Lyst til å utdype hvordan denne var faket? Var jo ikke en trailer men gameplay (som ble spilt fra scenen, eller husker jeg riv ruskende galt?)

6155260[/snapback]

Det var CGI "gameplay", akkurat som Killzone videoen var. Gameplay videoer fra E3 viste at det så langt dårligere ut enn traileren.

Lenke til kommentar

6155242[/snapback]

6155260[/snapback]

Det var CGI "gameplay", akkurat som Killzone videoen var. Gameplay videoer fra E3 viste at det så langt dårligere ut enn traileren.

6155291[/snapback]

Er du idiot? Kan du forklare meg åssen man kan spille interaktvit i CGI realtime?

EDIT: TRudde du meinte at det de vist på E3-messa var CGI...

Endret av Mala
Lenke til kommentar

6155242[/snapback]

6155260[/snapback]

6155291[/snapback]

Er du idiot? Kan du forklare meg åssen man kan spille interaktvit i CGI realtime?

6155358[/snapback]

Er du idiot ? Traileren var ikke gameplay!! Det var en fiks fakseri film laget så folk skulle tro det var gameplay. Har du ikke sett hvor mye dårligere det ser ut i ekte videoer fra E3 ?

Her, til og med IGN er med på notene.

But that noted, the game doesn't always hit the level of detail and style found in the target renders shown a while back, or even the official trailer that we have on our own site. Colors aren't as crisp as they could be, the characters occasionally have a bit of a cut-out look to them.

http://revolution.ign.com/articles/707/707908p1.html

Endret av Malkin
Lenke til kommentar

Traileren til Red Steel ble etter det jeg har fått med meg kjørt på en kraftigere PC og er ikke CG. Den kjører selve motoren som jeg kan forstå, men ja den er pusset opp. Har ihvertfall ikke lest noe sted at den er CG.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...