Gå til innhold

E3: Nintendo faket Wii presentasjon


Anbefalte innlegg

Ja der kan dere jo selv se. Hadde de virkelig giddet å lage dev kits med ferdig maskinvare for å putte de inn i en GameCube? Nei, tviler.

6140292[/snapback]

 

Hvorfor tror du bærbare pcer henger laaaangt etter stasjonære pcer når det gjelder ytelse? Jeg er klar over at du ønsker at Nintendo skal bli best av alt. Men å spekulere i at dette vil tyde på BEDRE hardware blir bare teit. Har du sett hvor liten Wii blir eller? Det meste av endringer i hardware vil ikke vær å gjøre det bedre, men å prøve å få plass i den lille saken der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+214asdf125

Uansett så er det en viss forskjell på situasjonen med nintendo og de andre konsollene, da nintendo ikke har samme hardware-jaget (bortsett fra kontrolleren).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
Om det skal være harddisk i Wii? eller andre lagringsenheter?

6141977[/snapback]

 

Hørte snakk om flash-minne av noe slag. Skal visst være SD-port også. Ganske beskjedent, med andre ord :p

Lenke til kommentar
Om det skal være harddisk i Wii? eller andre lagringsenheter?

6141977[/snapback]

 

Hørte snakk om flash-minne av noe slag. Skal visst være SD-port også. Ganske beskjedent, med andre ord :p

6142016[/snapback]

Ja, Wii vil ha internt flashminne på 512 megabytes. I tillegg vil det være mulig å bruke sd-kort og eksterne hardisker. Jeg kommer nok til å gå for ekstern harddisk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
Ja, Wii vil ha internt flashminne på 512 megabytes. I tillegg vil det være mulig å bruke sd-kort og eksterne hardisker. Jeg kommer nok til å gå for ekstern harddisk.

6142145[/snapback]

 

Hmm, du mener via usb?

Lenke til kommentar
Om det skal være harddisk i Wii? eller andre lagringsenheter?

6141977[/snapback]

 

Hørte snakk om flash-minne av noe slag. Skal visst være SD-port også. Ganske beskjedent, med andre ord :p

6142016[/snapback]

Ja, Wii vil ha internt flashminne på 512 megabytes. I tillegg vil det være mulig å bruke sd-kort og eksterne hardisker. Jeg kommer nok til å gå for ekstern harddisk.

6142145[/snapback]

 

Dette blir vel for spill man laster ned da og savegames da eller?

Lenke til kommentar
Ja, Wii vil ha internt flashminne på 512 megabytes. I tillegg vil det være mulig å bruke sd-kort og eksterne hardisker. Jeg kommer nok til å gå for ekstern harddisk.

6142145[/snapback]

 

Hmm, du mener via usb?

6142273[/snapback]

Jepp. Wii kommer til å ha to USB2-porter. Og Iwata har sagt at man skal kunne koble til lagringsmedier mao eksterne harddisker.

Lenke til kommentar
Er det nødvendig med ekstra da? er jo ikke mange kb gamle nintendo spill tar ;)

6142369[/snapback]

Vel, det er blitt fortalt at de kanskje skal legge til spillinnhold som for eksempel ney tin til Animal Farm ol. Generelt sett litt ekstra spillinnhold. Og Nintendo 64 spill tar gjerne 30 mb noe som kan bli en del dersom du skal ha en del av dem.

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
ja ja, og det var ikk et fly som kræsjet i Pentagon...

 

Men hvis det er sant så er jo det bare positivt for Wii

6139655[/snapback]

Det var jo virkelig ikke et fly som kresja i pentagon...

Se filmen takk :)

6143178[/snapback]

 

http://www.oilempire.us/pentagon-truth.html

 

For oss konspirasjonsnerder så inneholder loose change litt usikker info.

Endret av Slettet+214asdf125
Lenke til kommentar
Nå ser det ut til at Wii presentasjonen var fake.

Jeg skjønner ikke helt. Hva var det som var fake egentlig? Var det tatt opptak på forhånd, så det ikke faktisk var kontrolleren som ble brukt likevel?

6148519[/snapback]

Ingenting var fake. Noen av Wiimaskinene var i GCbokser, og internettforumer spekulerte fram resten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...