skylinepower Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Jeg takker alle på forumet til hjelp takket være folk på forumet så har jeg greid og bygge meg ein brukbar pc helt fra topp til tå. TUSEN GJERTELIG TAKK Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 gratuler med og ha bygd din første pc da Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Vel, man er alle her for å hjelpe, er det forumet er bygget på, å hjelpe hverandre Må vel egentlig takke alle som deltar her på dette forumet, til tross for alt så er man vel kanskje litt glad i dere Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Gratulerer! Og da bruker jeg anledningen til å takke forumet for kjempe god hjelp til alt jeg har fått hjelp til! Lenke til kommentar
riktig Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Jeg vil både gratulere og takke jeg også. Før jeg fant forumet var jeg en stakkars noob, nå, et par år etter er jeg fortsatt en stakkars noob, men har i det minste funnet et kult sted å vanke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg