Deadringer Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Jeg var litt usikkert på hvor jeg skulle poste denne, så det ble her. Okey, saken er den at jeg har en utrolig søt melding som kjæresten min spilte inn på telefonsvareren min, til mobiltelefonen. Jeg har veldig lyst å spare på denne, slik at jeg kan høre på den når jeg er i dårlig humør og slikt, så jeg blir glad og fornøyd igjen. Men det har seg sånn at jeg ikke vet hvordan jeg skal lagre den, eller hvordan jeg får hentet den tlibake etter at den er lagret. Jeg vet egentlig ikke om det er mulig å lagre beskjeden i det hele tatt. Noen som kan hjelpe meg? Har telenor abonement om det betyr noe. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Hart du en mobil med opptaksfunksjon? I såfall er det jo bare å finne frem til meldingen på mobilsvar, starte opptak, og lagre. Jeg får mobilsvarmeldingene mine på mail også - men det nytter jo uansett ikke med en gammel melding. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 jeg har en s700i, har den opptaksfunksjon? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Jeg antar det, min siste SE, K750i eller noe, hadde ihvertfall det. Nå husker jeg ikke helt hvordan opplegget rundt det hele er, men du får opp en liste med alternativer, bla. "sette på vent" ol hvor også opptak står under en samtale. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) Aha, takk, da skal jeg se etter nå. Om jeg finner lagringsfunksjonen hvor havner da det jeg tar opp? edit: Fant en funksjon som heter "spill inn". Regner med at det er denne? Endret 20. mai 2006 av -Nyhus- Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Ganske sikkert. Havner sammen med andre lydfiler, ringelyder og annet. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 Okey, jeg fikk det til nå Lagt inn på pcen og greier. Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Gratulerer, og lykke til med jenten din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå