CruellaDeVille Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Jeg har en JTable, som er plassert på en JScrollPane. Når jeg merker en rad i tabellen og trykker på slett-knappen vil jeg at valgte rad skal forsvinne fra tabellen. Jeg har forsøkt med updateUI, men i følge api jeg har lest resetter den l&f. Hvordan kan jeg få min JScrollPane til å reflektere endringer i Arraylisten som ligger under? Lenke til kommentar
HV Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Så vidt jeg vet kan den ikke på noen måte "reflektere", du må fjerne dataene både fra listen og tabellen. Lenke til kommentar
CruellaDeVille Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 Så vidt jeg vet kan den ikke på noen måte "reflektere", du må fjerne dataene både fra listen og tabellen. 6139368[/snapback] Jeg har løst det med å bruke en default table model, setColumns, setRows, removeRow osv. men takk likevel! Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 hvis du bruker en TableModel av et eller annet slag så kan du kjøre fireTable ... metodene Lenke til kommentar
CruellaDeVille Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 hvis du bruker en TableModel av et eller annet slag så kan du kjøre fireTable ... metodene 6194743[/snapback] Fant det ut til slutt, etter MYYYYE leting. Tror det største problemet er at jeg ikke kjenner api'en godt nok Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Hvis du hadde søkt på JTable og tutorial så hadde du fått følgende link: http://java.sun.com/docs/books/tutorial/ui...ents/table.html Den sier deg stort sett det en trenger å vite om JTables Har brukt den selv endel ganger for å si det sånn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå