Gå til innhold

Hitachi 37LD6600 supertilbud?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig er jeg storfornøyd med kontrastforholdene. Jeg har en digital tuner, og sort-forholdene når jeg ser film er meget bra. Har hatt en Thomson 32" LCD hjemme før, og den kunne ikke måle seg med kontrasten.

Generelt sett vil jeg si at jeg er storfornøyd med fjernsynet. God bildekvalitet, både når jeg ser på fjernsyn, og når jeg kobler til PC-en.

Hvis jeg skulle klaget på en ting er det å skifte fra en utgang til en annen via fjernkontrollen. Den er litt treig å uresponderende når det gjelder akkurat dette. Men det går jo an å bruke menyen for å hoppe direkte, og da går det via noen få tastetrykk...

Anbefales!

Lenke til kommentar

Jeg mottok TVen i ettermiddag og har ikke fått testet absolutt ALT enda, men hittil så virker det svært lovende. Kontrastnivået kunne vært bedre, men til å koste 14000,- så er det meget godt. Det må være noe forskjell i kontrastnivået de ulike produsentene oppgir fordi jeg har sett TVer med kontrastnivå på mer enn 800:1 som jeg har opplevd som svakere.

Jeg har ikke fått sett noe særlig med film enda, kun et par snutter av Shrek 2. Jeg har ikke forsøkt å koble til PC, og kommer neppe til å gjøre det med det først siden jeg ikke føler at jeg har noe særlig behov for det.

Det jeg imidlertid har fått testet er Xbox (den gode, gamle) med original Microsoft HD-komponentkabel. Xbox Media Center støtter dette og det ser ganske rått ut i 1080i :)

Ellers så skal jeg skaffe meg en sort Pioneer DV-696 så fort den blir tilgjengelig her til lands :)

Det eneste som jeg ikke er toppfornøyd med, men som jeg visste på forhånd er lyden i TVen som ventet var en del dårligere enn i mitt gamle CRT-apparat. Trolig på tide å oppgradere på lydfronten også med andre ord. Annet jeg var misfornøyd med, men som jeg også visste på forhånd var hvordan det hele så ut på mitt gamle TV-bord. Utskifting er i aller høyeste grad planlagt.

Ellers så råder jeg selvfølgelig alle som vurderer å kjøpe denne TVen (eller hvilken som helst annen TV) å ta en titt på den i en butikk først.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...