Gå til innhold

Hitachi 37LD6600 supertilbud?

Anbefalte innlegg

Fikk Elkjøp-avisa i posten i dag, og der var det tilbud på Hitachi 37LD6600 til kun kr 13 995,-.

Har surfet og googlet litt på denne modellen og tilsynelatende er dette svinbillig.

Samme TVen koster jo 20 000 på Elprice...

Er dette en gammel modell med det samme navnet(lite sannsynlig)?

Er det noen som har noe info om dette? Uansett så tror jeg at jeg bare må ringe til Elkjøp og bestille en (har jo 30 dagers full returrett!)

Nå ringer jeg......

Håper at noen der ute har erfaringer/osv med denne TVen.

Er virkelig klar for en LCD-TV nå...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ringte til Elkjøp for å forsikre meg om at dette faktisk var korrekt pris, og det var det!

Tilbudet gjelder fra mandag av, så jeg kunne ikke bestille den nå.

Med stor sannsynlighet stikker jeg innom Elkjøp på mandag, for å si det sånn..

Er jo helt sprøtt at de kan selge den så billig når den går for opp til 19 000 kr mer andre steder!

Lenke til kommentar

Det er ikke sprøtt i det hele tatt. Den er bare enormt overpriset i butikkene siden Hitachi har begrensninger på hvem de lar selge denne.

Hitachi er en stor melkeku for mange og den blir derfor ofte anbefalt i butikkene siden den har så god fortjeneste.

I tillegg tipper jeg at prisen har gått ned fra leverandør og at elkjøp selger denne med tap for å vise markedet at de er billigst.

Noen priser her:

http://www.hjemmekino.no/database/tvinfo.a...=198&view=price

Lenke til kommentar

Elkjøp selger nok med tap ja :) Er vel et slikt supertilbud som kun er for å bevise at de er billigst, så kommer du i butikken og selgeren demonstrerer med det samme en annen tv og sier at denne er mye bedre og gjør det han kan for å ikke selge deg denne.

Lenke til kommentar

Vil vel kanskje si at det er verre at enkelte kjeder anbefaler hitachi pga av at de har så høy fortjenste på dette.

Hvis butikken anbefaler et apparat som virkelig er bedre så er det greit, men i mange tilfeller baserer ofte slike uttalelser på profitt. (men det finnes heldigvis dønn ærlige selgere der ute, men de selger vel ofte ikke så godt :-))

Lenke til kommentar
Vil vel kanskje si at det er verre at enkelte kjeder anbefaler hitachi pga av at de har så høy fortjenste på dette.

Hvis butikken anbefaler et apparat som virkelig er bedre så er det greit, men i mange tilfeller baserer ofte slike uttalelser på profitt. (men det finnes heldigvis dønn ærlige selgere der ute, men de selger vel ofte ikke så godt :-))

6142543[/snapback]

Ærlige selgere ja :!:

Men, fra spøk til Halvor:

Få selgere vil selge annonserte produkter da disse ofte har dårlig fortjeneste. Det er stort sett kun "lokkemat" og selgeren gjør hva han kan for å selge noe annet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

13.990 kr. hos Lefdal og mange nettbutikker også nå. Bordstativ er forresten inkludert i prisen hos Lefdal.

Terningkast 5 og best i test i sin prisklasse hos PCWorld.

Eneste negative var at den bare har én HDMI-kontakt.

Håper på et prisfall etter VM...

Lenke til kommentar
Vurderer å kjøpe en slik til hytta, men TV-sendingene er ikke akkuratt på topp der. Hvordan fungerer TVen med vanlige signaler fra antenne?

6266429[/snapback]

Har ikke testet med vanlige tv-signaler, men shit in = shit out på LCD og plasma..

Men sånn generelt vil jeg si følgende:

Hvis du har råd til å kjøpe en LD6600 for å ha på hytta, har du også råd til parabol...

-B-

Lenke til kommentar

Tok en tur innom Elkjøp i dag for å se på denne TVen og likte det jeg så. Som vanlig var det latterlig kundeservice. Det var faktisk en del folk på jobb, men ingen som tok noe særlig interesse av meg. Tydeligvis måtte jeg trekke kølapp før noen ville snakke med meg og det er et servicenivå som ikke holder mål.

Bestilte i stedet TVen på NetShop og de kommer med budbil på døra etter kontortid for 300,-. Pent :)

Blir spennende å se om dama tilter pga. dårlig bildekvalitet på kabel-tv eller ikke. Selv ser jeg stort sett på film og noe tv-serier via xbox.

Lenke til kommentar

Min dame ble ihvertfall storfornøyd med fjernsynet. Og noe av det viktigste er jo høy WAF-faktor på en gjenstand. Wife Acceptance Factor for de som ikke kjenner til det.

Elkjøp er ikke akkurat det stedet med best kundeservice nei...

Tv-serier fungerer helt fint hos meg ihvertfall. Har koblet både laptopen og xboxen til, og det fungerer nydelig.

Gleder meg mest av alt til i morgen, for da begynner fotball-vm...

Si fra hva du synes om fjernsynet!

-B-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...