maxgets Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Lurer på å kjøpe ny mobil nå.. Så på Hello på dette http://hello.no/privat/qtek8300.html Lurte litt på å kanskje prøve det.. Men er litt usikker på hvordan den qtek 8300 er? Er også åpen for andre forslag.. er mest ute etter en mobil som holder, trenger ikke være det beste av kamera mp3spiller osv osv. Er klart at wlan, kamera osv hade vært kult, men vil heller ha en holdbar og god mobil.. skal bruke i jobb innen transport så må prate en del i tlf pr dag.. da er det kjekt om den holder seg =) Hadde ikke tenkt å gi noe serlig over 1000kr.. kan være med bindingstid feks. (vet at den på hello er avbetaling, men det tror jeg er greit forde..) Lenke til kommentar
qwang Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Lurer på å kjøpe ny mobil nå.. Så på Hello på dette http://hello.no/privat/qtek8300.html Lurte litt på å kanskje prøve det.. Men er litt usikker på hvordan den qtek 8300 er? Er også åpen for andre forslag.. er mest ute etter en mobil som holder, trenger ikke være det beste av kamera mp3spiller osv osv. Er klart at wlan, kamera osv hade vært kult, men vil heller ha en holdbar og god mobil.. skal bruke i jobb innen transport så må prate en del i tlf pr dag.. da er det kjekt om den holder seg =) Hadde ikke tenkt å gi noe serlig over 1000kr.. kan være med bindingstid feks. (vet at den på hello er avbetaling, men det tror jeg er greit forde..) 6139274[/snapback] Nokia 1101 er en telefon som skal tåle veldi mye, men den har ikke mange spesifikasjoner utenom sms og tale. Nokia 5140i er en annen telefon som skal tåle veldi mye. Denne skal være fukt og støtsikker, men den har ett kamera som du kanskje ikke vil ha (?) Den qteken som du spør om vet jeg ikke mye om, men det er jo en smarttelefon med windows Mobile OS. Det blir kanskje litt mye som du referer til. Telefonen holder kanskje den, men jeg hadde stolt mer på enten Nokia 1101 eller Nokia 5140i. Lenke til kommentar
maxgets Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 Lurer på å kjøpe ny mobil nå.. Så på Hello på dette http://hello.no/privat/qtek8300.html Lurte litt på å kanskje prøve det.. Men er litt usikker på hvordan den qtek 8300 er? Er også åpen for andre forslag.. er mest ute etter en mobil som holder, trenger ikke være det beste av kamera mp3spiller osv osv. Er klart at wlan, kamera osv hade vært kult, men vil heller ha en holdbar og god mobil.. skal bruke i jobb innen transport så må prate en del i tlf pr dag.. da er det kjekt om den holder seg =) Hadde ikke tenkt å gi noe serlig over 1000kr.. kan være med bindingstid feks. (vet at den på hello er avbetaling, men det tror jeg er greit forde..) 6139274[/snapback] Nokia 1101 er en telefon som skal tåle veldi mye, men den har ikke mange spesifikasjoner utenom sms og tale. Nokia 5140i er en annen telefon som skal tåle veldi mye. Denne skal være fukt og støtsikker, men den har ett kamera som du kanskje ikke vil ha (?) Den qteken som du spør om vet jeg ikke mye om, men det er jo en smarttelefon med windows Mobile OS. Det blir kanskje litt mye som du referer til. Telefonen holder kanskje den, men jeg hadde stolt mer på enten Nokia 1101 eller Nokia 5140i. 6140476[/snapback] Tenkte ikke helt på sånn type.. tenkte mere på at det ikek skal være sånn som feks. k750 som "alle" joystickene blir dårlige fort, at noen høytallere kutter på andre mobiler og sånn.. Er ikke det at jeg ikke vil ha kamera osv.. vil bare ikke at det skal gå på bekostning av stabilitet ol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå