Gå til innhold

Ny student-PC, hva og hvordan er core SOLO?

Anbefalte innlegg

Du MÅ ikkje ha Windwos!

Vist du skal bruke den til skulebruk som Office, surfing, skriving, chatting osv og har mindre piling på pc så bør du styre unna Windows.

6176100[/snapback]

Så lenge man utviser et minimum av fornuft, er ikke Windows noe problem. Med oppdatert anti-virus og anti-spyware så har man det greit.

6176133[/snapback]

Tenk vist alle hadde vist eit snev av fornuft og hatt oppdatert antivirus og antispyware, eller i det heiletatt hatt antivirus/spyware. Det hadde vert noko d jah...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er vel kanskje ikke tvang, men oppgaver legges ut i windows og skal leveres inn i windows. jeg er fornøyd med windows, ergo syns jeg det er greit å fortsette med windows. maccen som er aktuell er for dyr. jeg har maks, 10 000 kroner til rådighet.

om jeg finner PC'en du anbefalte billigere, adis, så kan det hende jeg går for den. så fin ut. erfaringer?

Lenke til kommentar

da har jeg egentlig bestemt meg for å kjøpe asus a8f, men er fortsatt usikker på det der med core solo og duo. noen sier jo at windows vista må ha core duo, mens andre sier at pentium m holder. ogt hvor plasserer core solo seg i forhold til pentium m? så vidt jeg kan forstå er dette en maskin som vil passe svært godt til mitt bruk... vil gjerne få handla den maskina jeg har planlagt så lenge nå ;) TAKK! :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
nesjon gir deg et veldig godt tips. Den nye MacBooken til Apple er genial. Du får for veldig mye for prisen. En knall god skjerm, god hardware, det eneste svake er at den ikke har et skjermkort egnet godt til spill. Men fordelene er mange, elegant og genialt design, core duo. Den største fordelen er "såklart" at du får med Mac OS X som er langt bedre enn windows XP, mener da jeg. Men fordelen med Intel Macene er at du kan like så godt kjøre Windows XP på de også, i tillegg til linux.

Så her har du en maskin som kan kjøre alle OSer lovlig, og det kan ingen andre maskiner. Og rimelig i forhold til ytelse er den også. Sjekk den ut på www.apple.no/macbook/

i tillegg så får du studentrabatt hos Apple, tilsvarer omtrent 7% avslag på macbooken. Så sjekk det ut i hvertfall, du finner ingen maskin som er så pen å se på som Macbooken, og du kommer til å elske Mac OS X, men som sagt kan du kjøre WinXP hvis du vil det.

6155179[/snapback]

Er Apple rimelige i forhold til ytelse?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...