Elisaeb Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) Hei. Etter mye frem og tilbake har jeg endelig funnet tre modeller som jeg har lyst på, men så var problemet å velge mellom dem Den ene, en Asus A8F, har core solo. (Kan noen forklare meg litt om dette??) Nummer to, også en Asus men denne gangen en Asus A6Jc, har core duo... Men begge må jeg vel få i litt mer minne på, tenker jeg. Så til slutt, denne Acer Travelmate 4202.. Heller egentlig mest mot den første da jeg egentlig har mest lyst på en 14-tommer, men er litt usikker på dette med core solo. Men det holder kanskje for meg? Pentium M holder sikkert også, men syns da det er greit å kjøpe noe som er litt fremtidsretta (så godt det er mulig med 10 000 kroner i lomma ) Jeg er student, og vil bruke PC'en til internett, skole, musikk, film og annen lett bruk. Vil ha en med god batterikapasitet, stillegående og som ikke blir så veldig varm (men dette henger vel sammen). Byggekvalitet er også viktig. Håper noe kan hjelpe meg. På forhånd takk, Elisa. Endret 30. mai 2006 av Elisaeb Lenke til kommentar
Ender Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Tundra 1032X som dei har på psdata er nok eit betre kjøp enn dei maskinene du nevner, ut i frå det eg kan sjå. Les denne tråden. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Tundra 1032X som dei har på psdata er nok eit betre kjøp enn dei maskinene du nevner, ut i frå det eg kan sjå. Les denne tråden. 6139574[/snapback] Helt enig! Lenke til kommentar
Elisaeb Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) ja, har så vidt vært innom den... hvordan er batteritid, støy og varme på den da? noen som vet? Og så er det det der med at jeg har innstilt meg litt på core duo.. Men vet kanskje ikke om det er noen vits i. Noen hevder at det omtrent er et must, andre mener det vil være totalt unødvendig. synspunkter?? Endret 20. mai 2006 av Elisaeb Lenke til kommentar