Shurom Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Porten er der fysisk men , jeg finner ingen spor etter den i verken windows eller BIOS, noen som har noen tips ? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Finner du "blablabla 1394" under nettverkskort i Enhetsbehandling? Lenke til kommentar
Shurom Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 Finner du "blablabla 1394" under nettverkskort i Enhetsbehandling? 6138973[/snapback] Nei Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Og søk etter ny maskinvare i kontrollpanel hjelper ikke? Firewire er såppass native at det bare er der og funker, tviler på at det hjelper med reinstallasjon av chipset-drivere, men man kan jo alltids prøve. Lenke til kommentar
Shurom Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 Og søk etter ny maskinvare i kontrollpanel hjelper ikke? Firewire er såppass native at det bare er der og funker, tviler på at det hjelper med reinstallasjon av chipset-drivere, men man kan jo alltids prøve. 6139129[/snapback] Funker ikke det heller nei Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Har porten fungert / brukt før ? Viss ikke kan du ta deg en tur i bios å sjekke om onboard firewire/1394 er enablet. Hadde det samme problemet med mitt kort, og etter en tur i bios fungerte det. MVH Erlend Lenke til kommentar
Shurom Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 Har porten fungert / brukt før ? Viss ikke kan du ta deg en tur i bios å sjekke om onboard firewire/1394 er enablet. Hadde det samme problemet med mitt kort, og etter en tur i bios fungerte det. MVH Erlend 6139256[/snapback] Jeg har aldri brukt den før, men jeg har hatt den i lokale tilkoblinger. Tok alikavel en tur i BIOS men fant ikke noe innstilling bortsett fra NVIDIA Mac lan som jeg satte på auto. Lenke til kommentar
Shurom Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 Nå har jeg formatert hardisken og flasha BIOS, men fremdeles virker ikke firewireporten! fremdeles ingen spor i windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå