Luke Lovegroove Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Si meg; har du fusket med skatten, eller tyvlånt et birkebeienerbrød, har du kastet buss i naturen baby? Gjør deg klar til å dø! dø baby! For å få bukt med all ugang, og kriminalitet, må det slåes hardt ned på selv det aller minste pek. Ja, tenk deg for en prevantiv effekt hvis alle som bryter loven får dødsstraff uansett! Dette er en nulltolleranses tid, all makt til onkel politi, onkel politi! yeahahahaaa, onkel politi yeah. Si meg har du undratt deg dugnad, eller meldt deg på idol, har du gått til krig mot Hunduras frøken, gå like inn i den elektiske stol, den elektriske stol. For å få bukt med all ugang, og kriminalitet, må en søppelskattelering, vies høy prioritet. Ja tenk deg for en prevantiv effekt, hvis alle som bryter loven får dødsstraff uansett. Forenklet forelegg er foreldret justis, all makt til uncle police, get down on your knees! Uh, yeah, Norges kriminalpolitikk er håpløst passe, <håpøst passe> selv om høyeste rettsjustis blir arius, må innse det. Alle slemme forbrytere starter i det små, det er derfor vi må fjerne fremtidens ugress nå, mens det enda er råd. Ja, tenk deg for en prevantiv effekt, hvis alle som bryter loven får dødsstraff uansett. Fram med gapestokk og geliotin, la dem koke i sin egen urin! hahaha he eh ehheee eh Black Debbath - Den Femte Statsmakt! :!: Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Du mener vel Black Debbath - Dødstraff uansett forbrytelse. Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 Du mener vel Black Debbath - Dødstraff uansett forbrytelse. 6138946[/snapback] nja... Mente vel at de er den 5 statsmakt! At det var underskrevet dem! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Jeg støtter forslaget så lenge vi regner å lage utrolig dårlige tekster som en forbrytelse, og henretter Black Debbath. Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 Jeg støtter forslaget så lenge vi regner å lage utrolig dårlige tekster som en forbrytelse, og henretter Black Debbath. 6139167[/snapback] Å nå gleder jeg meg til å høre hva DU syns er bra tekst! Alejandro Fuentes eller Gaute Ormåsen kanskje? Dette her min venn, DETTE er dårlig tekst: Kjærlighet er mer enn forelskelse Det var så mye rart som fristaNår du merka at det brista Og du bynte å gå lei Vi hølt sammen hele tia Og det var så lenge sia Det var spennende og nytt Da du var så betatt ta meg Da je enda var spennende for deg [Chorus] At je elsker deg vet du at je gjør Dæ forandrer jo ingenting fra før Dæ er en grunn tel dæ Kjærlighet er mer enn forelskelse En forelskelse gir ingen garanti Kun et håp om et liv førr evig tid Livet har vist meg det Kjærlighet er mer enn forelskelse Sjølstendighet var dæ du trengte Frihet tel å kunne lengte Ætter en å dele livet mæ Det var så grønt på andre sia Vi hølt sammen hele tia Men du bynte å gå lei bla bla bla bla Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Haha, n00b's. Faen, , der ble jeg sendt til den elektriske stolen, bare for å si n00b's . Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Jeg støtter forslaget så lenge vi regner å lage utrolig dårlige tekster som en forbrytelse, og henretter Black Debbath. 6139167[/snapback] Å nå gleder jeg meg til å høre hva DU syns er bra tekst! Alejandro Fuentes eller Gaute Ormåsen kanskje? 6139222[/snapback] Tja, det er en del jeg synes er bra tekst. Ingen av de du har nevnt så langt har noen særlig gode tekster, nei. Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 Haha, n00b's. Faen, , der ble jeg sendt til den elektriske stolen, bare for å si n00b's . 6139237[/snapback] Nei, men for å si FAEN ryker du nok til! Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 På noen forum kan man bare ha to smiley's, :). Å nei, , jeg blir henrettet for å ha èn eneste smiley mer enn lovlih, . Svarte, 4 . Nei, fem !!! Den 6, yeye. Men det du mener er at hvis du f.eks kjører 0.0000000000000000001 km(t fortere enn ordiner hastighet (60.0000000001 km/t) så skal man bli henrettet, og når noen stjeler et brød for å kunne overleve så er det "Game Over" for dem. Men du la det jo i humor, så du tullet nok bare, eller så ville ikke jeg stemt på deg hvis det var deg og bush, (faen, den 7, ). Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 På noen forum kan man bare ha to smiley's, :). Å nei, , jeg blir henrettet for å ha èn eneste smiley mer enn lovlih, . Svarte, 4 . Nei, fem ! Den 6, yeye. Men det du mener er at hvis du f.eks kjører 0.0000000000000000001 km(t fortere enn ordiner hastighet (60.0000000001 km/t) så skal man bli henrettet, og når noen stjeler et brød for å kunne overleve så er det "Game Over" for dem. Men du la det jo i humor, så du tullet nok bare, eller så ville ikke jeg stemt på deg hvis det var deg og bush, (faen, den 7, ). 6145879[/snapback] Hæææ? Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 På noen forum kan man bare ha to smiley's, :). Å nei, , jeg blir henrettet for å ha èn eneste smiley mer enn lovlih, . Svarte, 4 . Nei, fem ! Den 6, yeye. Men det du mener er at hvis du f.eks kjører 0.0000000000000000001 km(t fortere enn ordiner hastighet (60.0000000001 km/t) så skal man bli henrettet, og når noen stjeler et brød for å kunne overleve så er det "Game Over" for dem. Men du la det jo i humor, så du tullet nok bare, eller så ville ikke jeg stemt på deg hvis det var deg og bush, (faen, den 7, ). 6145879[/snapback] Jeg ser ti smileyer i innlegget ditt.. Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 På noen forum kan man bare ha to smiley's, :). Å nei, , jeg blir henrettet for å ha èn eneste smiley mer enn lovlih, . Svarte, 4 . Nei, fem ! Den 6, yeye. Men det du mener er at hvis du f.eks kjører 0.0000000000000000001 km(t fortere enn ordiner hastighet (60.0000000001 km/t) så skal man bli henrettet, og når noen stjeler et brød for å kunne overleve så er det "Game Over" for dem. Men du la det jo i humor, så du tullet nok bare, eller så ville ikke jeg stemt på deg hvis det var deg og bush, (faen, den 7, ). 6145879[/snapback] Jeg ser ti smileyer i innlegget ditt.. 6150296[/snapback] , men jeg håper du skjønner poenget mitt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå